נוסעים ב"טיסת השוקולד": כולם השתכרו, פיצחו גרעינים ולכלכו

אחד הנוסעים בטיסה: "זה היה הישראלי המכוער בהתגלמות. הזוגות שהתפרעו שתו עוד בדיוטי פרי ועלו לטיסה שיכורים. אי-אפשר היה לדבר איתם" ■ המתפרעים שבו לישראל מכוסי פנים

טיסת ישראייר / צילום: מהוידאו
טיסת ישראייר / צילום: מהוידאו

טיסת ישראייר לוורנה, שבמהלכה תועדו נוסעים מתפרעים ומקללים את הדיילים, נחתה הלילה (ב') בנתב"ג, ונוסעים אחרים שהיו על המטוס סיפרו על הטיסה שהפכה לסיוט. בני המשפחה שהשתוללו יצאו לאולם מקבלי הפנים כשהם מכסים את פניהם בכובעים. הם סירבו לענות לשאלות או להתנצל על התנהגותם המבישה.

"זו הייתה טיסה שלמה של אנשים שמשתכרים, אוכלים גרעינים, מלכלכים את המטוס", סיפרה נוי, אחת הנוסעות במטוס. "הם עשו את המוות לדיילים, שלא יכלו לעשות שום דבר נגדם. שמעתי את אחד הדיילים אומר שהם ייעצרו, לא יוכלו להיכנס לוורנה ולא יוכלו לחזור עם טיסה של ישראייר, אבל זה לא קרה בפועל. הם היו מזעזעים ושיכורים. חבל שאי-אפשר לנקוט סנקציות נגדם".

נוסעת אחרת סיפרה אף היא על ההתנהלות המבישה של בני המשפחה המצולמים בסרטון: "הכל התחיל עוד בדיוטי פרי, הם שתו בצורה מפחידה ומגעילה. התרענו בפני הדיילים שיש חבר'ה שיכורים בצורה ממש מוגזמת, והם אמרו 'אנחנו נתגבר'. זו הייתה פשוט טיסת סיוט. הם הלכו מכות ביניהם, ישבו לנו על הראש".

"הם שתו 3.5 בקבוקים עוד לפני הטיסה"

היא הוסיפה כי "זה היה פשוט הישראלי המכוער בהתגלמותו. הם באו 'מתודלקים', הם אמרו ששתו שלושה וחצי בקבוקים. אי-אפשר היה לדבר איתם. אנשים רצו לישון ולנוח, יצאו לחופשה - והתחילו צעקות, מכות וקללות. ביקשנו מהדיילים שירגיעו אותם, והם אמרו 'מה את רוצה שנעשה?'".

לדבריה, בשלב מסוים החלה מכירה של מוצרי הדיוטי פרי במטוס, ואחת הנשים החלה להזדעק: "אני רוצה שוקולד!". במשך 4 ימים כל נוסעי המטוס שהשתכנו באותו מלון חזרו על המשפט הזה, וצחקנו על זה".

"הישראלים עושים מכל זבוב פיל"

נוסעת אחרת דווקא טענה כי לא הייתה כל התפרעות על הטיסה: "הישראלים עושים מכל זבוב פיל. לא ראיתם מה שהיה לפני מה שהראו בסרטון. צריך לבדוק את הדיילים, לא היה כלום לפני".

זוג נוסעים ששהה אף הוא על הטיסה שזכתה לכינוי "טיסת השוקולד", בכלל יזכור אותה כ"טיסת הטבעת", לאחר שאחד מהם הציע לחברתו נישואים על הטיסה: "כל הטיסה הייתה תוססת, כולם עמדו, היה רעש ובלגן. זו לא הייתה טיסה רגילה", סיפרה המאורסת הטרייה. "כשהוא הלך לכרוז, הייתי בטוחה שהוא מבקש שקט מאנשים, נלחצתי בטירוף ופתאום קלטתי שהוא מציע לי נישואים".

הנוסעת המעורבת בתקרית: "התנצלנו בכנות"

מוקדם יותר אתמול (א'), שעות ספורות לאחר שהסרטון בכיכובה הועלה לרשת, הגיבה לראשונה הנוסעת, שסיפרה כי הביעה חרטה על השתלשלות האירועים המבישה, שהפכה לשיחת היום ברשתות החברתיות.

"נאמרו דברים לא חיוביים משני הצדדים בלהט הדברים", אמרה הנוסעת בשיחה ראשונה לאחר התקרית עם חדשות 2 Online. "כולנו התנצלנו בכנות לפני חברת ישראייר והנוסעים. הטיול שלנו נהרס, מפח-הנפש גדול, והלקח נלמד. אנחנו כולנו מרגישים לא טוב".