כל יום פורים: קולקציית H&M לפורים תשמש את ילדיכם כל השנה

קולקציית ALL FOR CHILDREN של H&M, באווירת היער הקסום, מציעה שלל רעיונות יצירתיים לתחפושת מקורית בפורים, עם שפע של פריטים מתוקים שישמשו אתכם היטב גם בהמשך עונת האביב

מתוך הקולקציה החדשה של H M /צילום: הנס מדיץ
מתוך הקולקציה החדשה של H M /צילום: הנס מדיץ

מדי שנה, יוצאת ענקית האופנה השבדית H&M עם קולקציית ילדים הנמכרת במהדורה מוגבלת, תחת הכותרת ALL FOR CHILDREN, המגייסת כספים למען ארגון יוניסף המסייע לילדים בקהילות העניות בעולם.

הפעם הקולקציה עוצבה בהשראת העולם הקסום של הרפתקאות ביער, עם פריטים ספורטיביים, שובבים ושימושיים לעונת האביב, שעושים שימוש בצבע, טקסטורה והדפסים כדי לשקף את אופיו של היער הקסום.

תחום אופנת הילדים בפורים הפך גם הוא בקרב רשתות האופנה ומעצבי הבוטיקים לילדים לזירת מכירות תוססת ואטרקטיבית כאלטרנטיבה לתחפושות המוכנות המיובאות, כך שהטיימינג של השקת הקולקציה המדוברת בסמוך לחג הפורים אינו מקרי אך מוצלח במיוחד בשם הפרקטיקה.

עבור הילדים שאינם ששים להתחפש כמו כולם (רגע שמסמן עוד שלב בהתבגרות), תוכלו למצוא בקולקציה שלל רעיונות לתחפושת מקורית, עם פריטי לבוש שישמשו אותם גם להמשך העונה, כמו למשל: ווסט פוך מרופד בהדפס נוצות המחזיר אור, סווטשירט עם כנפי עטלף זוהרים בחושך, פונצ'ו מאריג ז'קארד המעוצב כמו ינשוף מסיפורי עמים, ובלייזר דו צדדי עם הדפס חרקים מחזיר אור. הקולקציה כוללת גם מגוון אקססוריז המושלמים לעולם הפנטזיה, כמו תיקים, נעליים, כובעים, כפפות, ועוד.

"רצינו להציג דרך חדשה להשתובב ולהתחפש, המשלבת בין סגנון ודמיון. זה נפלא שפריטים כל-כך כיפיים יגייסו כספים למטרה כה חשובה"' אומרת אמיליה מרבק, מעצבת ב-H&M.

טווח מחירים: 25-300 שקל.

להשיג בחנות הרשת בקניון עזריאלי בתל-אביב בלבד.