פטרשיה ארקט והאוסקר/ צלם: רויטרס
רשת ABC, שהצליחה למכור פרסומות בשווי 2 מיליון דולר ל-30 שניות בטקס האוסקר, לא הצליחה לספק נתוני רייטינג גבוהים עבור אירוע השיא של ענף הקולנוע.
בטקס צפו 36.6 מיליון צופים - ירידה של 15% לעומת נתוני 2014. מתוך קהל הצופים, 37% היו בפלח הנחשק של גילאי 18-49.
עבור המפרסמים מדובר בבשורות רעות, שכן התשלום עבור הפרסום לא היה לפי נקודות רייטינג, אלא תשלום מראש עבור זמן האוויר.
על-פי הערכות, אחת הסיבות לעניין המועט יחסית בטקס היה היעדרם של סרטים שוברי-קופות או כאלה שעוררו עניין מיוחד. כך למשל, הסרט הזוכה "בירדמן" רשם הכנסה ממכירת כרטיסים של 37.7 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון - מספר נמוך עבור סרט זוכה.