תקציבי יוניליוור: קנור עובר למקאן, גלידת שטראוס לבאומן

הפרידה מראובני-פרידן משאירה את המותג "קליק" ללא בית ■ ביוניליוור הציעו את המותג למקאן ולבאומן, אך בשלב זה נראה כי אף אחד מהם לא יוכל לטפל בו

ימים ספורים לאחר הודעת הפרידה מראובני-פרידן, מחלקת יוניליוור את הירושה בין שני משרדי הפרסום הנותרים: ל"גלובס" נודע כי תקציב המותג קנור יעבור למקאן תל-אביב, ותקציב חברת גלידת שטראוס יעבור לבאומן-בר-ריבנאי.

יוניליוור החליטה לקצץ בעלויות על-ידי צמצום מערך הפרסום שלה מ-3 משרדים לשניים, אך נראה כי המשמעויות של ההחלטה לא נלקחו עד הסוף: הפרידה מראובני-פרידן משאירה את המותג "קליק" ללא בית. ביוניליוור הציעו את המותג לשני המשרדים, אך בשלב זה נראה כי אף אחד מהם לא יוכל לטפל בו.

באומן-בר-ריבנאי מטפל במותגי השוקולד של שטראוס המתחרים ראש בראש במותג קליק. קבוצת מקאן רוכשת את המדיה לליימן שליסל. ליימן שליסל עצמו, שגם לו מותגי שוקולד, מצוי בימים אלה בעיצומו של מכרז בו מתמודדים יוניברסל של קבוצת מקאן ומדיה קום של אדלר-חומסקי. היות והפרסום של ליימן שליסל הוא אדפטציות לפרסומות מחו"ל, הרי שמי שיקבל את המדיה יהיה אחראי בעקיפין גם לקריאייטיב. תקציב ליימן שליסל המונח על השולחן גדול יותר ממותג "קליק" בנפרד, ולא בטוח שבמקאן ירצו לסכן אותו.

לא מן הנמנע כי ביוניליוור יבחרו ללכת על פיתרון יצירתי ולהפקיד את תקציב "קליק" בידי חברת Great, שאחראית כעת על חלק ניכר מהמהלכים הדיגיטליים של החברה ויכולה לתת גם שירות רחב יותר.

מיוניליוור נמסר בתגובה: "התהליך עדיין לא הסתיים".