התשובה הימנית ל-V15: קמפיין לעידוד ההצבעה בפריפריה

בתנועת הימין "אם תרצו" פתחו בקמפיין לעידוד הצבעה בקרב מצביעי הימין ■ "הקמפיין יקרא לאזרחי ישראל הציונים להצביע לכל מפלגה שתפעל להבטיח את עתידו של העם היהודי ומדינת ישראל"

בחירות / צילום: רויטרס
בחירות / צילום: רויטרס

התשובה הימנית ל-V15: תנועת "אם תרצו" יוצאת היום (ב') בקמפיין לעידוד הצבעה בקרב מצביעי הימין. מטרת הקמפיין, בין היתר, להעלות את אחוז ההצבעה באזורים בהם נמצאת אוכלוסייה הנמנית על הגרעין הימני השורשי ושאחוזי ההצבעה הם נמוכים משמעותית ביחס לממוצע הארצי. ב"אם תרצו" בדקו נתונים על שיעור ההצבעה של ערי הפריפריה בהשוואה לישובים מבוססים במרכז הארץ המזוהים עם האליטות הישנות.

לדברי מנכ"ל "אם תרצו", מתן פלג, מהנתונים עולה כי "חלק ניכר מאזרחי ישראל בדרום הארץ ובצפונה, לא מתכוונים ללכת להצביע ולמעשה ויתרו על זכותם הדמוקרטית לעצב את דמותה של הנהגת המדינה ועל רצונם להמשיך ולהבטיח את דמותה היהודית של ישראל אל מול תופעות הפוסט ציונות המערערות את זכותנו על הארץ". פלג מסביר כי "הקמפיין יקרא לאזרחי ישראל הציונים להצביע לכל מפלגה שתפעל להבטיח את עתידו של העם היהודי ומדינת ישראל, תקדם את החברה הישראלית אל מול האתגרים שבפניה ושבאמת תשמור על זכותה וחוסנה של ישראל להתקיים כמדינה יהודית".

במסגרת הקמפיין פעלו בשבועות האחרונים באם תרצו לשרטוט פרופיל מועמדי "המחנה הציוני" ומפלגות נוספות, במטרה "לחשוף אותן כחלק מהקמפיין".

הקמפיין של תנועת 'אם תרצו' יגיע לציבור באמצעות שלטי חוצות הממוקמים ברובם בישובי הפריפריה (באר שבע, אשקלון ועוד), וכן באמצעות מודעות בעיתונות וסרטונים ברשת החברתית, שיחשפו הפנים האמיתיות של הגורמים הפוסט ציונים בפוליטיקה הישראלית.