מירי רגב: "מאיר דגן מתוסכל שנתניהו לא האריך את כהונתו"

רגב בפייסבוק: "חבל שדגן שוכח לספר לציבור שהוא תומך בחלוקת ירושלים, ויתור על חלקי מולדת והכרה בזכות השיבה"

מירי רגב / צילום: איליה מלניקוב
מירי רגב / צילום: איליה מלניקוב

ח"כ מירי רגב (הליכוד) מצטרפת היום (א') לאופיר אקוניס ותוקפת באופן אישי את ראש המוסד לשעבר מאיר דגן בגין נאומו אתמול בערב בעצרת בת"א להחלפת שלטון נתניהו. לטענת רגב, דגן "עדיין מתוסכל מהסירוב של נתניהו להמשיך את כהונתו בפעם השלישית ולכן יוצא במתקפה אישית נגדו ומנסה לבלבל את הציבור ולטשטש בין תפקידיו בעבר לבין האידאולוגיה שלו".

רגב כתבה בדף הפייסבוק שלה כי "חבל שדגן שוכח לספר לציבור שהוא תומך בחלוקת ירושלים, ויתור על חלקי מולדת והכרה בזכות השיבה". בסוף השבוע חשף העיתון "ידיעות אחרונות" מסמך בו ויתורים מפליגים של רה"מ נתניהו לפלסטינים, ובכללם חזרה לקווי 67' עם חילופי שטחים, הכרה בתביעות הפלסטיניות בירושלים ואף אפשרות להחזרת פליטים לישראל.

רגב הגיעה עד ביקורת כלפי רה"מ הראשון של ישראל, דוד בן גוריון, וכתבה: "מסתבר שההיסטוריה חוזרת. פעם היה זה בן גוריון שהפיץ שנאה כלפי בגין כדי להרחיקו מהשלטון ועכשיו השמאל בראשות בוז'י וציפי במפגן שינאה מתוקשר מנסים להפיל את שלטון הליכוד בראשות נתניהו".

לדברי רגב, "העם חכם וימשיך לבחור בליכוד כדי שנמשיך לשמור על הבטחון והבית שלנו. השמאל נכשל והוא מנסה למכור לנו שוב הסכמים מסוכנים בסגנון אוסלו. אסור לתת לזה יד. חייבים ליכוד גדול!".