הכירו את "בחירומטר" - האתר שיסייע לכם לבחור מפלגה

עמותת הסדנא לידע ציבורי יצרה אתר אינטרנט שיסייע לכם לבחור את המפלגה שהכי מתאימה לאג'נדה שלכם ■ האתר מבוסס על ההצבעות האמיתיות של חברי הכנסת בנושאים שונים ולא על המצע הרשמי של המפלגות

בחירות לכנסת קלפי / צלם: אריאל ירוזלימסקי
בחירות לכנסת קלפי / צלם: אריאל ירוזלימסקי

הסנדא לידע ציבורי היא עמותה הפועלת להנגשת מידע הקיים בגופי הממשל לציבור הרחב וזאת באמצעות קהילת מתנדבים ענפה שעושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וקוד פתוח ודואגת לפשט את הררי המידע הזורם בגופי הממשל ולהנגישו לציבור. המתנדבים אחראים בין היתר על הקמת אתר כנסת פתוחה והתקציב הפתוח המציגים נתונים לגבי פעילות הכנסת והשינויים בתקציב המדינה.

בסדנא לידע ציבורי עמלו קשה בחודשים האחרונים כדי לספק כלים שיאפשרו לכם לעשות בחירה קצת יותר מושכלת בבואכם לקלפי, ויצרו את אתר "בחירומטר". האתר הוא כלי שיכול לסייע לכם לבחור במפלגה שמתאימה ביותר לאג'נדה שלכם.

אז מה מיוחד כל כך ב"בחירומטר"? היתרון היחסי של הכלי החדש לעומת אתרים ואפליקציות אחרות העוסקות בבחירות לכנסת ה-20, זה בכך שהוא מבוסס על ההצבעות בפועל של חברי הכנסת בנושאים שונים ולא רק על בסיס המצע הכללי התיאורטי וה"סיסמאות" שמציגות המפלגות השונות בתקופת הבחירות.

מעוניינים לדעת מה הצביעו חברי הכנסת של מפלגה מסויימת בנושאים כלכליים, היכנסו לאתר ובדקו באמצעות מספר שאלות כיצד הם הצביעו למשל בנושאים הכלכליים הבוערים והאם ההצבעות שלהם תואמות לאג'נדה שלכם.

לכניסה לאתר "בחירומטר" לחצו כאן.