על רקע הסקרים הלא-מחמיאים לליכוד והדיבורים במערכת הפוליטית על ניצחון בפער ניכר ליצחק הרצוג בבחירות, ראש הממשלה בנימין נתניהו מתראיין בבלעדיות ל"מקור ראשון" וטוען: יש סיכוי למהפך פוליטי.

נתניהו, שמקבל 100% מהתמורות שלו מגורמים זרים ונהנה מתמיכת היהודי העשיר בעולם, שלדון אדלסון האמריקאי, ממשיך לטעון נגד השמאל שמקבל תמיכה מגורמי חוץ לשם החלפת השלטון: "יש מאמץ מרוכז - פוליטי וכספי - להביא להפלת שלטון הליכוד בראשותי ולהחלפתו בשלטון השמאל בראשות ציפי ובוז'י. המאמץ הזה מאורגן על-ידי הזרמה מסיבית של כסף, עשרות מיליוני דולרים אני מעריך, וכן על-ידי מערכה פראית וחסרת תקדים של גורמי תקשורת רבים".

כאשר נשאל האם הוא חושש ממהפך, נתניהו ענה: "כן. אם אנשים לא יצאו החוצה להצביע לליכוד, התשובה היא כן. כן זה יכול לקרות". נתניהו הוסיף כי לא יישב בממשלה בראשות הרצוג.

בראיון מתייחס נתניהו לדברים שאמר נגדו ראש המוסד לשעבר מאיר דגן וציין כי "מאיר דגן התעקש פעמיים להמשיך לשרת תחת אותו ראש ממשלה שעכשיו הוא מגדף. כנראה יש לו כרגע אינטרסים אחרים, מניעים אחרים, לרבות תפישה פוליטית אחרת. בזמנו הוא חשב שאין סיכוי שהאחים המוסלמים יתפסו את השלטון במצרים. הוא חשב הרבה דברים".

נתניהו תקף גם את יאיר לפיד על רקע התחזקותו בסקרים ואמר: "לפיד, לדעתי, הוא חלק אינטגרלי מהשמאל. הגיע הזמן להגיד את זה. הכול התחזות אצלו. העמדות שלו שמאליות, העמדות של עופר שלח שמאליות, העמדות של יאיר גרמן, של יעקב פרי. יכול להיות שמבחינה כלכלית לפיד פחות סוציאליסטי, אבל מבחינת התפישות המדיניות והביטחוניות הוא שמאל מובהק. ואתה לא תוכל לגבש, מול האתגרים המדיניים והביטחוניים שיש לנו, לא תוכל לייצר שעטנז כזה. זה לא יחזיק מעמד".