בנט: "תמונת המצב לא קלה; אסור לתת לנו ליפול"

(עדכון) - יו"ר הבית היהודי: "צריך עכשיו שעם ישראל יתעורר בעוצמות גדולות, זה לא משחק! אנחנו נלחמים על הבית"

נפתלי בנט / צילום: תמר מצפי
נפתלי בנט / צילום: תמר מצפי

יו"ר הבית היהודי שר הכלכלה נפתלי בנט רומז היום (ג') שאם השמאל יעלה לשלטון, מדינת ישראל תחדל להתקיים בשנים הקרובות.

"צריך עכשיו שעם ישראל יתעורר בעוצמות גדולות, זה לא משחק! אנחנו נלחמים על הבית. ארץ ישראל לא תחכה עד הבחירות הבאות!", מסר בנט בתום סיור קלפיות בירושלים.

לדברי בנט, השמאל מאורגן טוב יותר מהימין בבחירות הנוכחיות. הוא הטיח במפלגות וארגוני השמאל האשמות קשות ללא נימוק: "בכל מקום שהייתי ראיתי היום בכל מקום שהייתי בו שני עולמות: עולם אחד במעוזי השמאל - מאורגן, ממומן על ידי כוחות חיצוניים במיליוני שקלים. אני רואה שם תורים ארוכים.

"ואני רואה עולם אחר באדישות - העולם של הימין. אותו כסף שזורם לארגוני השמאל כדי לתבוע את חיילי צה"ל, זורם עכשיו כדי להביא פעילים מחוץ לארץ להוציא אנשים מהבתים... אין לנו בית אחר! אנחנו נלחמים על כל מה שאהבנו ועל כל מה שהכרנו... אני קורא לכל הפעילים של המחנה הלאומי כולו להמריץ. יש עוד 2.5 מיליון ישראלים שעוד לא הצביעו - צריך לצאת ולהצביע. לצאת ולהצביע!".

לאחר מכן מסר בנט הצהרה לתקשורת בכפר המכביה, כשעתיים לפני סגירת הקלפיות: "השלמתי עכשיו עכשיו שיחות עם עשרות ראשי מטות, וביקרתי בעוד עשרות מוקדים תמונת המצב לא קלה - יש פה שתי תופעות האחת, התגייסות המונית של השמאל ארגון V15 ואחרים, ולצערי גם התגייסות של הליכוד בעוצמות חסרות תקדים נגד הבית היהודי. אסור לתת לציונות הדתית ליפול, אסור לתת לבית ליפול. ברגעים אלה, פעילי הבית היהודי עוברים דלת, דלת בערים שונות בארץ. אנחנו צריכים לזכור - הגוש הוא מה שחשוב, ולא המפלגה. צריך לזכור - הגוש הוא מה שחשוב, ולא המפלגה. גם רה"מ זקוק לבית יהודי גדול לצידו, ואני מקווה שמיליון האזרחים שעוד לא הצביעו, יידעו להצביע ימין".

בתשובה לשאלת כתבים ענה השר בנט: "יש יסוד אמיתי לחשש שרה"מ 'שותה' לנו מנדטים. אני מקווה שזה ייחדל בשעתיים האחרונות להצבעה להצבעה. הציבור צריך לדעת שאסור לתת לציונות הדתית ליפול. הממשלה והכנסת זקוקים לציונות דתית. לבית היהודי. ואנחנו בשעתיים שנותרו הולכים לעשות כל מאמץ לבלום את המתקפה הגדולה של הליכוד. אסור לתת לנו ליפול".