אופל משיקה בוואלה את אחד מקמפייני האינטרנט היקרים בישראל

בוואלה טוענים כי עלות הקמפיין היא מעל למיליון שקל ■ הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום גיתם

אופל משיקה בוואלה את קמפיין האינטרנט היקר אי פעם / צילום מסך
אופל משיקה בוואלה את קמפיין האינטרנט היקר אי פעם / צילום מסך

אופל ישראל, מקבוצת שלמה, השיקה אתמול (ד') בבוקר את מה שנראה כקמפיין האינטרנט היקר אי-פעם שהושק בישראל - כשרובו המוחלט עולה באתר וואלה.

הקמפיין, שבא לקדם את דגם Adam של חברת אופל, יוצג לגולשי וואלה פעם אחת ביום פר גולש ייחודי, שיפגוש את הפרסומת בגלישה מהמחשב, מהאפליקציה וכפרסומת מקדימה (Pre Roll) בתכני וידיאו באתר.

הקמפיין מופיע בעמוד הבית של וואלה וכמעט משתלט על המסך המלא, כשרק תפריט הניווט העילי נראה לעין הגולשים. בוואלה טוענים כי עלות הקמפיין היא מעל למיליון שקל.

הקמפיין עולה כחודש לאחר שבאתר המתחרה ynet העלו קמפיין של חברת רנואר שהחזיק בתואר קמפיין האינטרנט היקר ביותר, שעלותו נאמדה במיליון שקל.

שבוע-שבועיים קודם לכן עלו בוואלה שני קמפיינים - של קסטרו ושל הסרט "50 גוונים של אפור" - בסגנון דומה לזה שהעלתה אופל, על מסך כמעט מלא בעמוד הבית, אך גודלו היה קטן יותר.

ערן גוטדנקר, סמנכ"ל השיווק והמכירות של וואלה, הסביר כי "הקמפיין עלה אתמול בבוקר - יום שבו הרייטינג באתרים גבוה יותר מזה של יום הבחירות עצמו".

לדבריו, בוואלה נרשמה עלייה של 25% בטראפיק לעומת יום רביעי רגיל, וזאת לאור העובדה שרבים נכנסו לאינטרנט כדי להתעדכן בתוצאות האמת ובתגובות שלאחר יום הבחירות.

אייל שירזי, סמנכ"ל הדיגיטל בקבוצת שלמה, יבואנית אופל בישראל, הוסיף כי "האינטרנט מתחיל לממש את היכולות האמיתיות שלו באמצעות כלים גדולים של וידיאו, וכך מעניק אלטרנטיבה הולמת לפעילות טלוויזיה וניוד תקציבים".