חצרוני מתנצל: "לא הייתה לי כוונה לפגוע במרוקאים"

בראיון לרדיו גלי ישראל, פרופ' אמיר חצרוני התנצל על האמירות הגזעניות שלו ■ בתחילת השבוע נזרק חצרוני מאולפן ערוץ 2, לאחר שאמר לאמירה בוזגלו כי "לא היה קורה שום דבר אם הורייך היו נשארים להירקב במרוקו"

לאחר שעורר סערה בתחילת השבוע כאשר נזרק מאולפן ערוץ 2 בשל הערה גזענית מגעילה שאמר בשידור, פרופ' אמיר חצרוני מתנצל. בראיון לרדיו גלי ישראל, פרופ' חצרוני התנצל על דבריו והבהיר כי לא הייתה לו כוונה לפגוע במרוקאים.

חצרוני עלה לשידור עם זמר הבית של תנועת ש"ס, בני אלבז, בתוכניתו של יוסי בן-עטר. כאשר אלבז ביקש ממנו להתנצל, חצרוני ניצל את חבל ההצלה ואמר בפירוש: "לא הייתה לי כוונה לפגוע במרוקאים, זו לא הייתה הכוונה. אם הם נפגעו, אז אני מאוד מצטער". בהמשך התנצל חצרוני גם בפני אלבז באופן אישי.

הסערה סביב פרופ' חצרוני פרצה ביום ראשון השבוע, כאשר הוא אמר לאשת התקשורת אמירה בוזגלו, שהתארחה בתוכנית הבוקר של ערוץ 2 עם יואב לימור וגלית גוטמן, כי "לא היה קורה שום דבר אם הורייך היו נשארים להירקב במרוקו".

חצרוני אמר את הדברים בעת דיון על הבחירות ודפוסי ההצבעה בהן, כאשר "האשים" את יוצאי עדות המזרח בתוצאות הבחירות. המגיש יואב לימור לא היסס וביקש מחצרוני לעזוב את האולפן, וכך הוא עשה.