יו"ר כולנו ושר האוצר המיועד, משה כחלון, מחרים את דיוני המשא-ומתן הקואליציוני שיחלו היום. לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הצהיר אמש (ד') כי יו"ר ועדת הכספים הבא יהיה ח"כ משה גפני מיהדות התורה, הורה כחלון לצוות המשא-ומתן של המפלגה לבטל את הפגישה שהיתה מיועדת להיום עם צוותי המשא-ומתן של הליכוד.

"בעקבות המעשה הפוליטי של הליכוד של חלוקת תפקידים על חשבון כלי העבודה הדרושים להורדת מחירי הדיור וטיפול ביוקר המחיה עוד לפני שצוותי המו"מ הקואליציוני ישבו הורה יו"ר מפלגת כולנו משה כחלון לצוות המשא-ומתן של המפלגה לבטל את הפגישה עם צוות הליכוד שתוכננה להיום", נמסר מכולנו.

מהליכוד נמסר בתגובה כי "הצעד שבו נקט משה כחלון הבוקר תמוה בעינינו ומיותר. הציבור מצפה להקמת ממשלה במהירות לטובת כלל אזרחי ישראל - והמקום לבירור הנושאים והמחלוקות הוא סביב שולחן המשא-ומתן הקואליציוני".

צוות המשא-ומתן של הליכוד יפגש היום עם שאר נציגי הסיעות השותפות לקואליציה המתגבשת בכנסת. חברי הצוות נציגי הליכוד יהיו עורך הדין דוד שימרון, מנכ"ל אוויס יואב הורביץ וחברי הכנסת זאב אלקין ויריב לוין. בליכוד מסרו כי הצוות יסתייע בעת הצורך ביועצים חיצוניים.

הפגישה הראשונה תתקיים עם צוות הבית היהודי בשעה 11:30, ואחר כך ייפגש צוות הליכוד עם נציגי ש"ס, ישראל ביתנו ויהדות התורה. סבב הפגישות הראשוני צפוי להסתיים בשעה 21 הערב.