לחובבי סיכון: 4 מניות ביוטק ופארמה שעשויות לזנק עד 100%

באתר "Wall ST. 24/7" ערכו רשימה של 4 מניות ביוטק ופארמה מומלצות שעשויות לזנק בחדות ■ ההמלצות מבוססות על מחירי יעד שהעניקו למניות אנליסטים שונים בשוק

 מרכזי פיתוח-ביוטק-טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק
מרכזי פיתוח-ביוטק-טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק

סקטור הביוטק הוא אחד הסקטורים החמים בוול סטריט ב-2015. מתחילת השנה, שתי קרנות סל העוקבות אחר מניות ביוטק זינקו בכ-20%. באתר "Wall ST. 24/7" ערכו רשימה של 4 מניות ביוטק ופארמה מומלצות שעשויות לזנק עד כ-100% בתקופה הקרובה, בהתבסס על המלצות ומחירי יעד שהעניקו להן אנליסטים שונים בשוק.

חשוב לציין כי השקעה במניות ביוטק ופארמה היא בעלת פרופיל סיכון גבוה ואינה מתאימה למשקיעים סולידים. לחברות ביוטק רבות כלל אין עדיין מוצרים ולחלקן יש רק מוצר אחד שהן משווקות. לכן, כל הודעה הקשורה למוצרים שמפתחות חברות הביוטק והפארמה עלולה לגרור תגובה חדה בשוק המניות.

להלן ההמלצות של Wall St. 24/7:

Flex Pharma - ב- HC Wainwright העניקו למניית החברה המלצת קנייה עם מחיר יעד של 40 דולר, קרי, פוטנציאל אפסייד של כ-100%. ב- Piper Jaffray העניקו למניה מחיר יעד של 25 דולר, בג'י.פי מורגן 22 דולר וב-Cantor Fitzgerald סבורים שהמניה תאמיר ל-30 דולר. ביום שישי מניית החברה זינקה בכ-5% ל-20.36 דולר.

Intercept Pharmaceuticals - מניית החברה זינקה כבר ב-75% מתחילת השנה אך אנליסטים בשוק מעריכים כי היא תמשיך צפונה. ב-UBS התחילו לסקר את החברה עם המלצת קנייה ומחיר יעד של 465 דולר, פוטנציאל אפסייד של כ-70%. ב-UBS מעריכים כי אם ה-FDA יאשר את התרופה שהחברה מפתחת, ההכנסות השנתיות שלה עשויות לזנק ל-3 מיליארד דולר עד 2020.

Intra-Cellular Therapies - ב-RBC Capital Markets העניקו לאחרונה המלצת Outperform ומחיר יעד של 41 דולר. ביום שישי מניית החברה ננעלה במחיר של כ-24 דולר. כלומר, מדובר בפוטנציאל אפסייד של כ-64%.

SteadyMed - חברת הפארמה הזו הפכה לציבורית רק לפני כחודש אך אנליסטים בג'י.פי מורגן העניקו לה מחיר יעד של 20 דולר למניה והמלצת Outperform. בוולס פארגו החלו לסקר את המניה עם המלצת Outperform ומחיר יעד של כ-14-15 דולר.