ושוב: לקוח פלאפון טוען שהוא מחויב על טאבלט שהוצג כמתנה

פלאפון: "הוסבר ללקוח שהטאבלט כרוך בתשלום"

פרשת הטאבלטים "חינם" של לקוחות פלאפון שבה וצצה מדי כמה חודשים. במקרה הנוכחי, שמתפרסם בעמוד הפייסבוק של תוכנית גלי צה"ל "יהיה בסדר", מדובר בבן 72, שבנו גילה כי הוא מחויב כבר שנה על טאבלט שקיבל מפלאפון.

"אבי היה בטוח שזה חינם", אומר הבן. "אמנם יש חוזה שהוא חתם עליו מול נציג מכירות ומבלי שקרא אותו - כך שמשפטית פלאפון מכוסה, אבל העניין הזה פשוט מרתיח אותי".

האב ביקר במוקד שירות של פלאפון כדי לתקן מכשיר, ובאותה הזדמנות הסב הנציג את תשומת-לבו כי הוא משלם 150 שקל, בשעה שמסלול עדכני יוזיל את החיוב החודשי ל-80 שקל.

האב מספר כי אותו נציג שכנע אותו לקבל טאבלט מתנה כלקוח ותיק. "הנציג אמר לו 2תיקח, מה אכפת לך?', אז הוא לקח", אמר הבן ל"גלובס". "אבא שלי לא בודק את החשבונות שלו, זה נכון, אבל זה לא אומר שהוא צריך להיענש בגלל זה".

כעת, בבדיקה מקרית, גילה הבן שלצד החיוב בגין השימוש בטלפון האב מחויב ב-35 שקל למספר חודשים (סך של 1,260 שקל עבור רכישת טאבלט).

"אבי חש מרומה ופגוע. הוא אמנם מבוגר, אבל הוא צלול במוחו וזכר היטב שהציעו לו את ההטבה הזו כמתנה, אחת הוא לא היה לוקח את הטאבלט. כשפניתי לפלאפון, נאמר לי שהוא חתום על חוזה, ו'אין מה לעשות'. התשלומים לפיכך ממשיכים כסדרם".

תגובת פלאפון: "מדובר בעסקה שבוצעה לפני כשנה, והוסבר ללקוח שהטאבלט כרוך בתשלום. בכל מקרה, פלאפון אינה מציעה טאבלטים מתנה, וכך היה גם במקרה הזה. המקרה ייבדק ויטופל לגופו".