גלידת שטראוס מבית יוניליוור משיקה את מותג הגלידות הביתיות הבינלאומי CARTE D'OR. גלידת הפרימיום מוצעת באריזות 520 מ"ל.
בסדרת גלידות השמנת 6 טעמים בהשראת קינוחים שונים, שפותחו בישראל בשיתוף-פעולה עם צוות הפיתוח הגלובלי: עוגת גבינה, אלפחורס, בראוניז, שוקולד פאדג', טירמיסו והיער השחור.
ההשקה תלווה בקמפיין תקשורתי מסיבי, ולדברי קרן סער, מנהלת שיווק גלידת שטראוס, "המהלך עשוי לשנות את סגמנט גלידות הפרימיום הביתיות, המובל על-ידי בן אנד ג'ריס. ממחקרים רבים שאנו מקיימים, ידוע לנו שצרכנים מחפשים להתנסות במותגים וטעמים חדשים ומרגשים מעולם הקינוחים הקולינריים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.