הוט מובייל החזירה את מבצע שני קווים ב-40 שקל בסופ"ש

החברה העלתה את המבצע לאתר שלה ביום שישי האחרון עד היום בבוקר, וייתכן כי תעלה אותו בסופי שבוע בעתיד ■ כרגע המבצע לא זמין ללקוחות ■ המבצע של הוט הוא אחד המבצעים הכי אגרסיביים שהיו בשוק הסלולר בשנים האחרונות

הוט מובייל / צילום איל יצהר
הוט מובייל / צילום איל יצהר

חברת הוט מובייל החזירה את מבצע שני קווים ב-40 שקל לחודש בסוף השבוע דרך אתר האינטרנט שלה. המבצע עלה לאתר הוט מובייל ביום שישי האחרון עד היום בבוקר, וייתכן כי החברה תעלה אותו לאתר בסופי שבוע בעתיד. כרגע המבצע לא זמין ללקוחות.

המבצע של הוט הוא אחד המבצעים הכי אגרסיביים שהיו בשוק הסלולר בשנים האחרונות, והוא אחראי לטלטול השוק ופגע קשה מאד בכל חברות הסלולר הוותיקות. המבצע עלה נקודתית בסוף השבוע, והוט שוקלת להציעו בהמשך לפי שיקוליה. בכל מקרה, לא מדובר בתגובה של הוט לכניסה של סלקום לעולם טריפל.

מבצע שני קווים ב-40 שקל לחודש בהוט מובייל הוא המבצע שבא בתגובה לכניסת סלקום לתחום הטלוויזיה. המבצע הוביל לתגובת שרשרת בכל השוק, וכל המפעילים הורידו מחירים באגרסיביות בעקבות זאת. המבצע גם פגע קשה בשווי החברות של סלקום ופרטנר והעלה לדיון את סיכוייהן לסיים את השנה ללא הפסדים.

הוט גייסה בעקבות המבצע 100 אלף לקוחות חדשים, ואילו סלקום דיווחה על איבוד של 82 אלף לקוחות ברבעון הראשון של השנה. המבצע נתפס, כאמור, כתגובה של הוט לכניסת סלקום לטלוויזיה, וגם עכשיו נראה כי הוט ממשיכה לנסות ולזנב במתחרותיה באמצעות המבצע.