לחץ שבועות? באושר עד מכרו גבינות שטראוס מחוץ למקרר

זאת בניגוד להוראות משרד הבריאות ■ אושר עד: הלקוחות נטלו מוצרים מהמשטח, תוך כדי מילוי המקרר

אושר עד - גבינות במרכז החנות/ צילום:לקוח הרשת
אושר עד - גבינות במרכז החנות/ צילום:לקוח הרשת

לחץ מכירות של חג השבועות או ניסיון מכירה מהירה בעלויות נמוכות? ברשת אושר עד מכרו גבינות בערב חג השבועות ללא קירור. משטח ענק של גבינת סקי של שטראוס הוצב במרכז אחד מסניפי הרשת והוצע למכירה במחיר של 2.9 שקלים ליחידה.

נציין כי הוראות משרד הבריאות מחייבות הובלה, אחסון ומכירה של גבינות בקירור בלבד, בטמפרטורה נמוכה ומוגדרת, וזאת כדי להבטיח שהמוצר לא יתקלקל. לפיכך, מרגע היציאה משער המפעל, הגבינות מובלות במשאיות קירור, נפרקות למחסני קירור בסניפים, ומשם הן מועברות למדפי המקרר של הרשת. אלא שלפחות באחד הסניפים של "אושר עד" ויתרו על חלק מהתהליך והציבו משטח ענק של גבינות במרכז החנות.

מאושר עד נמסר בתגובה: "בימים שלפני חג השבועות נמכרו עשרות אלפי גבינות ביום, כך שמילוי המקררים התנהל באופן שוטף וללא הפסקה. המשטח שבתמונה, שהוצב בין שטחי הקירור הגדולים בחנות, פורק על-ידי הסדרנים בו זמנית. עם זאת, לאור המחיר הנמוך של הגבינה, 2.9 שקל לעומת 4.9 שקל במחיר רגיל, מצאנו לנכון לציין את המחיר גם על המשטח עצמו, לנוחות הלקוחות, וחלקם בחרו לקחת את המוצר ישר מהמשטח בזמן שהסדרנים מילאו את המקררים, כחלק מהדינמיקה של החנות. אנו מתייחסים בכובד ראש להנחיות משרד הבריאות, תוך ההקפדה יתרה על הנהלים בכלל וביחס למוצרים הדורשים קירור בפרט, וכך נמשיך גם בעתיד".