פייסבוק ישראל: לשלב ייצוג של הקהילה הגאה בפרסומות

תקיים כנס לאנשי שיווק בשיתוף עיריית ת"א ובהשתתפות החברה המתחרה גוגל, אל-על ובאומן-בר-ריבנאי, שמטרתו לקדם ייצוג שיווני בפרסומות

פייסבוק ישראל ועיריית תל-אביב יקיימו בעוד כשבוע וחצי כנס ראשון מסוגו, תחת הכותרת "יוצאים (מהארון) לפרסומות". הרעיון שמאחורי הכנס הוא להסביר לאנשי שיווק בישראל את החשיבות של שילוב פרזנטורים מהקהילה הגאה בפרסומות שונות.

"מתי בפעם האחרונה ראיתם אבא ואבא ובת בפרסומת? זוג לסביות בשולחן שישי ליד המותג שהוא הכי ישראלי בעיניכם? חייל מחכה לבן הזוג שלו בפרסומת לסלולר?", אומר אלעד ברינדט-שביט, סמנכ"ל לקוחות בפייסבוק ישראל ומיוזמי האירוע. "אתה יכול לראות מותגים גלובליים כמו קוקה-קולה, פרוקטר אנד גמבל, סטארבאקס ואחרים, שמבינים שייצוג של הקהילה הגאה בפרסומות עובד ושייצוג שוויוני מוכר".

האירוע, שייערך במשרדי פייסבוק ישראל בתל-אביב ב-7 ביוני במסגרת שבוע הגאווה, נערך בשיתוף עם עיריית תל-אביב, וצפויים לקחת בו חלק עדי סופר-תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל; יניב ויצמן, חבר מועצת עיריית תל-אביב ומחזיק תיק הקהילה הגאה; יוסי לובטון, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי; עינת ינאי, ראש אגף שיווק באל-על; ואחרים.

בשלב זה לא ידוע אם אל-על או באומן-בר-ריבנאי יחלו לשלב ייצוגים של הקהילה הגאה בפרסומות, או שהם משתתפים בכנס רק כדי לתמוך ברעיון.

החלק המפתיע בכנס הוא שיתוף-פעולה של פייסבוק וגוגל, שהן יריבות עסקיות וטכנולוגיות - ברינדט-שביט ישתתף בפאנל יחד עם אלון חן, סמנכ"ל שיווק בגוגל ישראל ויוון.

בפייסבוק מבהירים כי כוונת הכנס היא לא לקדם כלי פרסום ברשת החברתית, אלא לקדם את הרעיון שצריך לשלב משפחות גאות בפרסומות - בין אם בטלוויזיה, באינטרנט או בפרינט.