ראול סרוגו יתמודד על תפקיד נשיא התאחדות בוני הארץ

ניסים בובליל, הנשיא המכהן, יסיים 8 שנים סוערות בתפקיד, במהלכן עלו מחירי הדירות בשיעור של כמעט 100%

ראול סרוגו, יו"ר ארגון הקבלנים בראשון-לציון ומנכ"ל החברה הקבלנית "סרוגו חברה לבנייה", הודיע הבוקר (ג') כי יתמודד בבחירות הקרובות על תפקיד נשיא התאחדות בוני הארץ, ארגון הגג של קבלני הבנייה, שייערכו בתחילת 2016. ניסים בובליל, הנשיא המכהן, יסיים 8 שנים סוערות בתפקיד, במהלכן עלו מחירי הדירות בשיעור של כמעט 100%. בבחירות הקודמות לתפקיד הנשיא, בשנת 2012, הפסיד סרוגו לבובליל כשזכה בכ-40% מקולות הקבלנים.

סרוגו בן 52, נשוי ואב לשלושה המתגורר בראשון-לציון, שימש בעבר כסגן נשיא התאחדות הקבלנים והיה חבר בוועדת הנשיאות של הארגון. כן שימש כחבר וכיו"ר בוועדות המוניציפאלית, הכלכלה, המיסוי, הכספים ועוד. החברה שבה משמש סרוגו כמנכ"ל, בונה ברחבי הארץ כ-350 יחידות דיור בשנה.

"התקופה הקריטית בה מצוי הענף, כמו גם האתגרים בפניהם עומדת מדינת ישראל בתחום הנדל"ן והדיור, דורשים הנהגה נחושה וחזקה להתאחדות בוני הארץ" אמר היום סרוגו", תפקידה המרכזי של התאחדות הוא להילחם למען הקבלנים אל מול מוסדות השלטון: ראש הממשלה, שר השיכון והבינוי, שר האוצר, שר התחבורה, פקידי ממשלה בכירים וכמובן חברי הכנסת בוועדות השונות. המנהיג הבא שלנו צריך להיות אדם שנציגי השלטון יתנו לו "רספקט". המנהיג הבא של התאחדות בוני הארץ, יחד עם סגניו וחברי הנשיאות, צריכים להוות נבחרת רעננה, יוזמת, מקצועית וחזקה שתדע להתמודד בנחישות מול הממשלה והכנסת בפעילותן בשוק הדיור, להעצים את השפעתה של ההתאחדות בהליך קבלת ההחלטות ולשמור על האינטרסים של חברי התאחדות בוני הארץ והעוסקים בענף".

סרוגו הוסיף כי "ההתאחדות והקבלנים צריכים ויכולים להוביל את הטיפול במשבר הדיור בישראל. ממשלת ישראל חייבת להפסיק עם ההצהרות והדיבורים ולהתחיל עם המעשים ובראשם לתת לבוני הארץ את הכלים הנדרשים, ובראשם עובדים, קרקעות ותנאי אשראי. התאחדות בוני הארץ בראשותי תוביל את ענף הבנייה והתשתית לשיאים חדשים, כראוי לחוד החנית של הכלכלה הישראלית".