לארי פייג' מגוגל - המנכ"ל שעובדיו הכי אוהבים אותו

כך על-פי דירוג שנתי של המנכ"לים המוערכים ביותר בעיני כפיפיהם

לארי פייג' / צילום: רויטרס
לארי פייג' / צילום: רויטרס

מי המנכ"ל שעובדיו הכי אוהבים אותו?

גלסדור (Glassdoor), אתר אינטרנט שעוסק בענייני קריירה, פרסם היום (ד') את דירוג המנכ"לים המוערכים ביותר בעיני העובדים הכפופים להם(Employees' Choice Awards for the Highest Rated CEOs). מדובר בדירוג שנתי שמתפרסם זו השנה השלישית ברציפות.

הדירוג מבוסס אך ורק על תשומות של עובדים שמספקים היזון חוזר באופן וולונטרי ואנונימי באמצעות סקר גלסדור. הסקר נערך באופן פעיל במשך כל השנה והוא זמין באתר גלסדור לכל העובדים. לדברי החברה, הדבר מעודד היזון חוזר שמשקף את שביעות רצונם או חוסר שביעות רצונם של העובדים מהאופן שבו המנכ"ל מנהל את החברה.

חמשת המנכ"לים המובילים השנה הם לארי פייג' מגוגל, מארק פארקר מנייקי, צ'רלס באט מ-HEB, מארק צוקרברג מפייסבוק וסקוט שר מ-Ultimate Software.

השנה היו כמה שינויים בדירוג לעומת אשתקד. פייג' מגוגל זינק למקום הראשון ממקום ה-11 אשתקד. ג'ף ווינר מלינקדאין, שהחזיק אשתקד במקום הראשון עם שיעור שביעות רצון של 100%, צלל למקום ה-12. 30 מ-50 המנכ"לים שהצליחו להיכנס השנה לרשימת המנכ"לים המוערכים ביותר, לא הופיעו ברשימה אשתקד. בין המצטרפים החדשים ג'ון ווטסון משברון (Chevron), קלווין מקדונלד מספורה (Sephora) ובריאן צ'סק מ-Airbnb.

המנכלים האהובים ביותר
 המנכלים האהובים ביותר