Plus500 הפכה לנותנת החסות הראשית של אתלטיקו מדריד

החברה הישראלית למסחר מקוון בחוזי הפרשים, עליה עשויה להשתלט עד סוף ספטמבר פלייטק של טדי שגיא - תפרסם על קדמת חולצות המשחק של מועדון הכדורגל הספרדי למשך השנתיים הבאות ■ על-פי דיווחים, תשלם כ-22 מיליון אירו עבור העסקה

חברת Plus500 מוצגת כספונסרית הראשית החדשה של אתלטיקו מדריד / צלם: אתלטיקו מדריד, אתר רשמי
חברת Plus500 מוצגת כספונסרית הראשית החדשה של אתלטיקו מדריד / צלם: אתלטיקו מדריד, אתר רשמי

Plus500 הישראלית מסרבת לרדת מהכותרות: אתמול (ד') הודיעה אתלטיקו מדריד, אחת מקבוצות הפאר של הכדורגל הספרדי - כי היא מרחיבה את שיתוף הפעולה עם החברה, שתהפוך לנותנת החסות הראשית שלה לשתי עונות המשחקים הקרובות (2015/16 ו-2016/17). במסגרת ההסכם, יתנוסס הלוגו של Plus500 על קדמת חולצות המשחק של אתלטיקו.

Plus500, שנוסדה בחיפה ב-2008 והונפקה בבורסה הבריטית ב-2013, מתמחה במסחר מקוון ב-CFD (חוזי הפרשים) כמעט על כל נכס בסיס שיש בשוקי ההון - ממניות, דרך מט"ח ועד סחורות. היא החלה את שיתוף הפעולה שלה עם אתלטיקו בינואר האחרון, אז חתמה על הסכם לפרסום בגב החולצות של הקבוצה עד לסיום העונה.

כעת, היא תחליף את משרד התיירות של אזרבייג'אן, ששימש כספונסר הראשי של המועדון עד לתום העונה הנוכחית (2014/15), בתמורה לסכום המוערך ב-15 מיליון אירו. לפי דיווחים בספרד, החסות של Plus500 עם אתלטיקו תסתכם בסכום שנתי נמוך יותר: 11 מיליון אירו.

בשבוע שעבר רכשה פלייטק של טדי שגיא כ-9.4% מהון המניות של Plus500 במחיר של כ-41 מיליון ליש"ט. ספקית הפלטפורמות מבוססות התוכנה לאתרי הימורים של המיליארדר הישראלי, צפויה להשלים עד לסוף ספטמבר השתלטות על Plus500 תמורת סכום כולל של 460 מיליון ליש"ט, בכפוף לאישור רגולטורי.

כזכור, בחודש שעבר הודיעה Plus500 כי היא נאלצת להקפיא חלק מחשבונות לקוחותיה, על רקע חשד להלבנת הון. רשות ני"ע הבריטית, המפקחת על פעילות החברה, שמה את Plus500 על הכוונת וכתוצאה מכך המניה איבדה תוך יממות ספורות 67% משוויה. אל הוואקום הזה נכנסה פלייטק של שגיא, שניצלה את ההזדמנות והגישה הצעה לרכישת החברה לפי שווי הנמוך בחצי משוויה בשיא.

Plus500 הוקמה על-ידי אלון גונן, 39, אותה ייסד ביחד עם חמישה מחברי ילדות שלו וחבריו לספסל הלימודים בטכניון.

אתלטיקו, אחרי עונת השיא ממנה נהנתה ב-2013/14, במסגרתה זכתה באליפות ספרד והגיעה עד לגמר ליגת האלופות (שם הפסידה ליריבתה העירונית ריאל מדריד) - ירדה מעט ביכולת בעונה החולפת, כאשר סיימה רק במקום השלישי בליגה הספרדית. מליגת האלופות היא הודחה ברבע הגמר.