היסטוריה: פורמט של ארמוזה קיבלה עונה שנייה ב-NBC

התוכנית "I Can Do That" שובצה בלוח משדרי קיץ 2015 של NBC מיד לאחר הפורמט הפופולרי הוותיק "America's Got Talent"

רשת השידור האמריקאית NBC הודיעה על רכישת עונה שנייה של הפורמט "I Can Do That" שפותח על-ידי חברת ארמוזה פורמטס הישראלית.

מאז עלה הפורמט בגרסתו בארה"ב, הוא הוביל ברצועת השידור שלו על פני תכני הרשתות המתחרות, עם למעלה מ-5.7 מיליון צופים בממוצע בכל פרק.

זהו למעשה הפורמט הבידורי הראשון שפותח בישראל אשר מוזמן לעונה שנייה בטלוויזיה האמריקאית, כשקדמו לו רק סדרות מתוסרטות כמו "בטיפול" ו"הומלנד" המבוססת על "חטופים".

עד כה רכשה והפיקה רשת NBC בסך-הכול 6 פרקים של הפורמט, וכעת היא הזמינה לשידור 8 פרקים נוספים. התוכנית שובצה בלוח משדרי קיץ 2015 מיד לאחר הפורמט הפופולרי הוותיק "America's Got Talent".

התוכנית "I Can Do That" מופקת על-ידי NBC Studios בראשות אודרי מוריסי, המשמשת כמנהלת ההפקה. ברשימת הקרדיטים מצוינים כמפיקים ראשיים אנשי ארמוזה פורמטס החתומים על פיתוחו: אבי ארמוזה המנכ"ל, נחמה כהן ואלווין דה-גרוט מצוות הפיתוח.

הפורמט, המכונה בקיצור "ICDT", הוא תוכנית פריים-טיים המאתגרת קאסט קבוע של 8 סלבריטאים להופיע "ראש בראש" מול קהל עם הופעות שונות. הסלבריטאים צופים בכל שבוע במופעים מרהיבים וצריכים לבחור מופע שדורש מיומנות גבוהה - בה אינה אוחזים - ובתוך שבוע, לבצע אותו בעצמם. קהל הצופים הוא שיכריע מי נתן את ההופעה הטובה ביותר.

הפורמט נמכר בהצלחה רבה לשידור ליותר מ-15 טריטוריות, בהן ספרד, איטליה, ברזיל, פורטוגל, פינלנד, מקסיקו ורוסיה.

אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס, מסר כי הוא שמח על כך "שבעזרת כישרון יצירתי ופלטפורמת הפצה עצמתית ניתן לחלום על רעיון במשרד בתל-אביב ולהגיע איתו ללב הפריים-טיים של ערוצי הטלוויזיה המובילים בעולם ולבתים של מיליוני אנשים. 'ICDT' מוכיח כל פעם מחדש שהוא סוס מנצח, ושהקסם שלו חוצה טריטוריות. אני מודה מאד שענקית שידור אמריקאית כמו NBC נתנה בו אמון, ושמח אף יותר שזה השתלם לה".