נסגר תיק החקירה נגד עופר נמרודי בפרשת רונאל פישר

(עדכון) - מח"ש: התיק נסגר מחוסר ראיות ■ נמרודי נחקר בפרשה בחשד שקיבל מעו"ד פישר, באמצעות רפ"ק ערן מלכה, מידע בקשר לחקירת פרשת "אדון האשליות"

חברת הכשרת היישוב שבשליטת עופר נמרודי פרסמה היום (ה') דיווח מיידי לבורסה, לפיו תיק החקירה נגד נמרודי בפרשת רונאל פישר נסגר.

"החברה מתכבדת לעדכן כי נמסר לה שהמחלקה לחקירות שוטרים שבמשרד המשפטים הודיעה היום כי תיק החקירה נגד מנכ"ל החברה מר עופר נמרודי נסגר", נכתב בדיווח המיידי.

מח"ש אישרה כי התיק נסגר מחוסר ראיות.

נמרודי נחקר בפרשת עו"ד רונאל פישר בחשד שקיבל מפישר - באמצעות קצין המשטרה ועד המדינה, רב-פקד בדימוס ערן מלכה - מידע בקשר לחקירה אחרת בפרשה שכונתה "אדון האשליות". בפרשה זו נחקרו חשדות לעבירות של הימורים, הלבנת הון ועבירות מס, כאשר לפי החשד, כספים לא כשרים הולבנו באמצעות רכישת ניירות ערך של חברת הכשרה אנרגיה מקבוצת הכשרת היישוב של נמרודי. במסגרת הפרשה התבקש נמרודי למסור עדות, אך לא נחקר באזהרה.

בכתב האישום שהוגש לאחרונה נגד עו"ד פישר ורב-פקד בדימוס ערן מלכה, נאשמים פישר ומלכה בהעברת מידע רב מתוך תיק "אדון האשליות", מתוך מטרה למסור אותו לנמרודי, אך בכתב האישום לא נכללים פרטים על מסירת המידע לעופר נמרודי בפועל, דבר שככל הנראה לא נמצאו ראיות אליו.

בין היתר מואשמים פישר ומלכה בכך ש"ביום 22.12.13, נוכח בקשתו של פישר, העביר מלכה לעדת המדינה באמצעות האלפוניו 7 (תיבת האי-מייל הייעודית ששימשה את מלכה, פישר ועדת המדינה להדלפת חומרי חקירה על-ידי מלכה) חומר הקשור לחקירתו של נמרודי. זאת, על מנת שפישר יוכל להציג החומר בפני נמרודי ולהדריכו לקראת חקירת משטרה עתידית. בתאריך הנ"ל, בשעה 9:24, עדכן מלכה את ע' באמצעות הודעת וואטסאפ כי הוא העביר לה דרך אלפוניו 7 את החומר בעניינו של נמרודי. מלכה וידא כי עדת המדינה קיבלה את החומר, ולאחר מכן ביקש לדעת: 'נתת לו?', כשהוא מתכוון בדבריו לפישר".