9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; ביטוח ישיר - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של קבוצת הביטוח מגדל הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית עם 1.3 מיליון דולר

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן, פרזנטורית החברה, כשהיא מנסה ללמוד להשתמש במחשב, ללא הצלחה. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.8%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של חברת ביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. בפרסומת נראות היונים המזוהות עם המותג כשהן בגן ילדים ומדברות על ביטוח. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.4%.

משרד באומן-בר-ריבנאי, נציין, הכניס לדירוג שתי פרסומות נוספות - את זו של סופר-פארם למקום השביעי ואת זו של קורנפלקס אלופים של תלמה למקום העשירי.

קמפיין הפרסומות של קבוצת הביטוח מגדל הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על 1.3 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). בשבוע שעבר היה קמפיין הפרסומות של אתר WOBI המושקע ביותר, עם סך השקעה גבוה יותר של 2 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גדול ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 560 (לעומת 553 בתקופה הקודמת).

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה לזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-46.3 מיליון דולר (לעומת כ-46.8 מיליון דולר בתקופה הקודמת).

זכורות
 זכורות