הרשת החברתית: מה עשה עמוס שפירא באירוע תמיכה ברו"ח יזהר קנה?

וגם: מי יהיו הפרזנטורים החדשים של הפאבלט Note 5 של סמסונג?

עמוס שפירא ויזהר קנה/ צלם: מיכאל גולדברג
עמוס שפירא ויזהר קנה/ צלם: מיכאל גולדברג

המירוץ לצמרת של רו"ח קנה

מה עשה עמוס שפירא, נשיא אוניברסיטת חיפה, באירוע תמיכה במועמד לנשיאות לשכת רואי החשבון, רו"ח יזהר קנה, שותף מנהל בפירמת רואי החשבון פאהן קנה ושות'?

שפירא, שאינו רואה חשבון, הגיע ביום חמישי האחרון לביתו בסביון של רו"ח אלי גולדשטיין, שותף ומנהל מקצועי ברווה, רביד ושות', על-מנת לתמוך בזוגתו, רו"ח ועו"ד ליאת נויבירט, המכהנת כמנהלת מחלקת מסים עקיפים בקסלמן וקסלמן, ונמנית עם "נבחרת החלומות" של קנה בבחירות לוועד המרכזי של לשכת רואי החשבון.

קנה, המשמש כיום כסגן נשיא הלשכה, מתמודד בבחירות לנשיאות הלשכה שיתקיימו ב-3 בספטמבר, שואף לרשת את מקומו של הנשיא המכהן היום, רו"ח דודי גולדברג, שהודיע כי לא יתמודד, ונעדר מהאירוע.

קנה הבטיח לתומכיו באירוע: "עבורי ראיית החשבון היא שליחות ודרך חיים. עוד מילדותי נחשפתי לתהליכים של הנחת היסודות במקצוע ראיית החשבון, שאבי מוריס קנה ז"ל היה שותף להם. אני נכון להוביל ולפעול למען המשק הישראלי ולמען קהילת רואי החשבון".

נכחו: רואי החשבון מיכה ארד, שותף בכיר בדלויט, בריטמן, אלמגור; אלי פרשטר, סמנכ"ל הכספים של אמישרגז; איריס שטרק, סגנית נשיא לשכת רואי החשבון; אלינה פרנקל-רונן, דח"צית בחברות ממשלתיות ויו"ר פורום מנכ"לים, מנהלי כספים וחשבים בלשכה; אורנה צח-גלרט, יועצת בתחום הביטוח הלאומי; פרופ' יורם עדן, רואה חשבון וסגן נשיא לעניינים אקדמיים במסלול האקדמי של המכללה למינהל; ואחרים.

ליאת נויבירט, איריס שטרק, אלינה פרנקל-רונן ואורנה צח-גלרט צילום: מיכאל גולדברג
 ליאת נויבירט, איריס שטרק, אלינה פרנקל-רונן ואורנה צח-גלרט צילום: מיכאל גולדברג

הזיסאפלים מקבלים כבוד

ה-IEEE, איגוד מהנדסי החשמל והאלקטרוניקה העולמי, יעניק ביום חמישי הקרוב אות הוקרה לאחים זהר ויהודה זיסאפל, בעלי ומייסדי רד-בינת, על תרומתם לכינון תעשיית ההיי-טק הישראלית.

את האות יעניק לשניים קוסטאס סטאסופולוס, דירקטור ומנהל אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בארגון, במסגרת כנס HISTELCON 2015 (כנס להיסטוריה של הטכנולוגיה), שיתקיים באוניברסיטת תל-אביב ויוקדש השנה לחגיגות 60 שנות פעילות טכנולוגית עילית בישראל.

ירכא 1

מה עשתה נגידת בנק ישראל, ד"ר קרנית פלוג, ביישוב הדרוזי ירכא? פלוג סיירה בכפר וביקרה גם ב"מרכז המזון" - המרכול המקומי העצום המשתרע על 8,500 מ"ר, ובו מועסקים כ-450 עובדים.

את פניה קידמו מונהאל חמוד, הבעלים ומנכ"ל המרכול; ובנו המשמש גם כסגנו, סמיר חמוד.

עוד סיירו בין מדפי המזון: ד"ר נדין בודו-טרכטנברג, המשנה לנגידת בנק ישראל; וחזי כאלו, מנכ"ל בנק ישראל.

סמיר חמוד ודר' קרנית פלו/ג צילום: לואי עומרי
 סמיר חמוד ודר' קרנית פלו/ג צילום: לואי עומרי

ירכא 2

ועוד בירכא: ביום חמישי נחנך ביישוב אאוטלט חדש מבית ביג פאשן, שבהקמתו הושקעו כ-90 מיליון שקל. האאוטלט משתרע על כ-7,000 מ"ר וכולל 45 רשתות אופנה, מסעדות ובתי-קפה. משפחת חיידר-חט'אר שותפה במרכז.

הצפינו: איתן בר-זאב, מנכ"ל קבוצת ביג; ויהודה נפתלי, מבעלי קבוצת ביג, שנפגשו שם עם: השייח' מועפק טריף, ראש העדה הדרוזית בישראל; נוהאב משלב, ראש מועצת אבו סנאן; האחים מוניר, באשיר וסמיר חיידר-חט'אר; ווהיב חבש, ראש מועצת ירכא, שאמר כי המתחם החדש יספק מאות מקומות עבודה לתושבי האזור.

מוניר חט'אר, איתן בר זאב, באשיר חט'אר, יהודה נפתלי וסמיר חט'א/ר צלם: קלימקס
 מוניר חט'אר, איתן בר זאב, באשיר חט'אר, יהודה נפתלי וסמיר חט'א/ר צלם: קלימקס

יהלומים לנצח

רשת התכשיטים אימפרס השיקה ביום חמישי את מותג תכשיטים הגרמני שאפארת', שיימכר מעתה בסניפי הרשת.

נצצו בקניון רמת-אביב: אלעד לוי, מנכ"ל אימפרס; קרסטיאן שאפארת', בעל המותג; לינדה ריאל, סמנכ"לית פיתוח עסקי של המותג הבינלאומי; ואחרים.

והמחירים? בין 7,000 ל-100,000 שקל.

 קריסטיאן שאפארת ואלעד לוי/ צלם: רפי דלויה
  קריסטיאן שאפארת ואלעד לוי/ צלם: רפי דלויה

החדש של אהרוני

ביום שישי הגיע השף והדי.ג'יי ישראל אהרוני לסניף רשת ספייסז בקניון עזריאלי בהוד-השרון כדי לקדם את Black Rock - סדרת הסירים החדשה שפיתח אהרוני. האירוע תוזמן לחגיגות יום השנה לקונספט החדש של רשת ספייסז.

נשנשו: גיא מורג, בעל הסניף; גאלה בנסימון, מנכ"לית הקניון; הבשלנית רותי קרניאל-פיין; שי מדגר, סמנכ''ל הסחר של ספייסז; תמיר אייל, מקבוצת מטעמי ישראל; ואחרים.

 ישראל אהרוני, רותי קרניאל,גיא מורג, אורית/ צלם: צחי ישר
  ישראל אהרוני, רותי קרניאל,גיא מורג, אורית/ צלם: צחי ישר

פנים חדשות

סמסונג תשיק בסוף החודש את קמפיין הסלבס שלה עבור פאבלט (הכלאה של סמארטפון וטאבלט) הדגל שלה - Note 5. זו השנה השנייה שבקמפיין החברה משתתפים זמרים ואמנים מקומיים כמו עומר אדם, משה פרץ ונועה תשבי, יחד עם אנשי עסקים.

השנה יככבו בקמפיין עדי שטראוס מקבוצת שטראוס ועדי'ס לייף סטייל; מארק און, מנכ"ל Gett ישראל; ויפית לוי, סמנכ"לית השיווק ברשת רמי לוי שיווק השיקמה. הנ"ל הצטלמו לאחרונה לקמפיין כשהם מחזיקים את המכשיר החדש.

בקמפיין Note 4 הקודם השתתפו בין השאר אורי שני, שוקי וייס, אבישי אברהמי, שי לי ליפא, יורם באומן, אבנר סטפק ואחרים.