שינויים בערוץ הספורט: "יציע העיתונות" חוזרת למתכונת מצומצמת

אחת מתוכניות הדגל של הערוץ, שעברה אשתקד לפורמט שידורים כמעט יומיומי, תחזור בעונה הקרובה לשני שידורים בשבוע, על בסיס הצוות המקורי המוביל שלה – רסקין, קופמן, אוחנה ושרף

במסגרת שינויים והתאמות שעובר ערוץ הספורט לקראת העונה החדשה, יבוצעו שינויים גדולים גם ב"יציע העיתונות", הנחשבת לאחת מתוכניות הדגל של הערוץ, ואשר עלתה לאוויר לראשונה כבר בשנת 2004. ל"גלובס" נודע כי הכוונה היא לצמצם את הנוכחות של התוכנית ולהחזירה לפורמט המקורי של פעמיים בלבד באמצע השבוע, בימים שני וחמישי.

הכוונה היא לבנות את התוכנית מחדש על בסיס הצוות המקורי המוביל (ניב רסקין, רון קופמן, אלי אוחנה ושלמה שרף) ולצמצם או להפסיק לחלוטין את הנוכחות של משתתפים שהופיעו בה בעונה שעברה.

אחד השינויים המרכזיים יהיה מאחורי הקלעים: התוכנית תהיה החל מהעונה הקרובה תחת עריכתו של בועז סגל, במקומו של אבי ברזילי שעזב. יש לציין כי בערוץ החליטו להמשיך כרגיל עם מהדורת סיכום המחזור בליגת העל - "שבת ביציע".

כזכור, בתחילת העונה שעברה החליטו בערוץ הספורט לשדרג את "היציע" ולהפוך אותו לתוכנית שמשודרת על בסיס כמעט יומיומי, מהלך שעלה לערוץ בביקורת ציבורית גדולה. במסגרת אותו מהלך אף צורף לצוות המגישים מודי בר-און, ושובצו עיתונאים ומגישים רבים של הערוץ על מנת לעמוד במשימות היומיות.

ערוץ הספורט ספג בחודש האחרון מהלומה גדולה בעקבות ההפסד במכרז זכויות השידור של הליגה הספרדית ל-ONE. גם ברמה התדמיתית מתמודד הערוץ לאחרונה עם אירועים שונים - תקרית משחק הכדורגל בחוף נתניה, בעקבותיו הופסקה עבודתם בערוץ של איציק זוהר ולירן שטראובר והושעו שני עובדים נוספים (מוטי פשכצקי ורז זהבי); השבוע נחשף כי פרשן הערוץ שלמה שרף נפל בפח בעת שידור משחק אלוף האלופים, כשמסר מידע על בסיס מסרון מפוברק שקיבל מאוהד מכבי תל-אביב.

יש לציין כי את ההחלטה על צמצום הנוכחות של "יציע העיתונות" קיבלו בערוץ עוד במהלך עונת המשחקים הקודמת, אחרי שהגיעו למסקנה כי הניסיון להעמיד פורמט יומי אינו מוצלח.