רשת מלונות "רימונים" מציעה לרכוש את מלון "הנסיכה"

רימונים הודיעה הבוקר כי הגישה את ההצעה בעקבות הזמנה להגשת הצעות שפרסם עו"ד ליפא מאיר, כונס הנכסים שבית המשפט המחוזי בבאר שבע מינה למלון בעקבות בקשת בנק הפועלים

רשת מלונות "רימונים" מקבוצת הכשרת הישוב הגישה הצעה לרכישת מלון "הנסיכה" באילת.

רימונים הודיעה הבוקר כי הגישה את ההצעה בעקבות הזמנה להגשת הצעות שפרסם עו"ד ליפא מאיר, כונס הנכסים שבית המשפט המחוזי בבאר שבע מינה למלון בעקבות בקשת בנק הפועלים. המלון, הנמצא בבעלות חברת לקסן ישראל, נוהל מאז מאי 2011 על ידי רשת מלונות ישרוטל ומעסיק כ-400 עובדים. ישרוטל תסיים לנהל את הרשת בחודש נובמבר השנה עקב התנגדות הרשות להגבלים העסקיים.

במאי 2012 הממונה על ההגבלים העסקיים דאז, פרופ' דיויד גילה, הודיע כי הוא מתנגד למיזוג בין ישרוטל והנסיכה, בטענה כי "המיזוג מגדיל הן את נתח השוק של ישרוטל והן את נתח השוק המצרפי של ישרוטל ופתאל ביחס לבתי-מלון הנמצאים בדירוג גבוה באזור אילת. גידול זה בנתחי השוק מעלה חשש לפגיעה משמעותית בתחרות".

בעקבות החלטה זו, ישרוטל - שהייתה אמורה לסיים בסוף חודש מארס השנה את חוזה הניהול של מלון הנסיכה - החלה לזמן את 400 עובדי המלון לשימוע לפני פיטורים.

באחרונה דנה גם וועדת הכלכלה של הכנסת בסוגיית סגירת המלון ופיטוריהם של מאות עובדיו. "פיטורי 400 עובדים בגלל מחלוקות של רגולטורים זו שערורייה", אמרה בדיון ח"כ נאוה בוקר.

ערן קויאטק, מנכ"ל רשת רימונים, אמר ל"גלובס" כי "מדובר בנכס ייחודי שסובל מבלאי ושצריך לשפץ ולמצב אותו מחדש.  לאור הניסיון שלנו, נוכל לקחת את האתגר הזה ולרוץ איתו קדימה". אם תזכה במכרז, מלון הנסיכה יהיה המלון השלישי שרשת רימונים תפעיל בעיר אילת.

גורמים נוספים שהגישו הצעות הם רשת מלונות דן ורשת מלונות אורכידאה של האחים נקש.