סמסונג מכריזה רשמית על השעון החכם החדש - Gear S2

השעון מגיע בעיצוב הכולל מסך עגול, וכן בעיצוב קלאסיק - גימור שחור אלגנטי עם רצועה תואמת מעור ■ מחיר ומועד השקה לשעון עדיין לא פורסם

סמסונג חשפה היום (ג') פרטים נוספים על השעון החכם שלה - Gear S2, אשר זכה להצצה קצרה באמצע החודש במהלך ההכרזה על הפאבלט Note 5. השעון מגיע בעיצוב הכולל מסך עגול, בהתאם לטרנד של רוב השעונים החכמים מבוססי אנדרואיד אשר יצאו לשוק בחודשים האחרונים. דגם ה-Gear S הקודם הגיע בעיצוב מלבני. מחיר ומועד השקה לשעון עדיין לא פורסם.

ה-Gear S2 מגיע גם בגרסה בשם קלאסיק. דגם זה מעוצב בגימור שחור אלגנטי עם רצועה תואמת מעור אמיתי. שני השעונים מגיעים בעובי של 11.4 מ"מ, מסך בגודל 1.2 אינץ' בטכנולוגיית SuperAMOLED ברזולוציה של 360 על 360 פיקסלים. המעבד הוא כפול ליבה במהירות 1 ג'יגה הרץ', זיכרון העבודה של חצי ג'יגה ונפח אחסון פנימי של 4 ג'יגה.

השעון עמיד לרטיבות ואבק והוא גם כולל טכנולוגיות תקשורת מסוג: WiFi, בלוטות' 4.1 וגם NFC. הסוללה בקיבולת 250 מיליאמפר/שעה, כאשר בסמסונג מספרים שהיא מחזיקה בין יומיים לשלושה ימי עבודה. דגם ה-S2 שוקל 47 גרם בעוד שדגם הקלאסיק שוקל קצת פחות - 42 גרם.

מאכזב לגלות שהשעון יפעל עם מערכת ההפעלה מבית סמסונג טייזן, ולא אנדרואיד Wear, מה שמראש מגביל את המשתמש באפליקציות אשר הוא יוכל להשתמש בהן. סמסונג מתעקשת מאוד לקדם את טייזן, כאשר לאחרונה גם השיקה סדרת טלוויזיות חכמות ראשונה עם אותה מערכת הפעלה.

סמסונג מציינת מספר יכולות שהשעון שלה כולל, למשל, יומן פעילות הכולל תצוגת 24 שעות, אפשרות לצפות בהתקדמות הפעילות הגופנית במשך היום ולזהות דפוסים בהצצה חטופה, במטרה להתקדם ליעד הכושר אשר הוגדר. בנוסף, יישלחו למשתמש התראות, על מנת להגביר את המוטיבציה ולהישאר על מסלול היעדים.

טכנולוגית ה-NFC המשולבת בשעון, מאפשרת למשתמשים לבצע תשלומים ללא צורך בארנק, באמצעות שירות סמסונג Pay, אשר יהיה זמין בסוף החודש בארה"ב.