לאחר האישור בכנסת היום של מתווה הגז מגיבות שותפויות הגז דלק קידוחים ואבנר: "הכנסת אמרה היום את דברה בהכרעה דמוקרטית. הכנסת אמרה היום "כן" לקידום משק הגז הטבעי בישראל. כעת נפתחה הדרך לביצוע השקעות העתק הנדרשות לפיתוח מאגר "לוויתן" ולהרחבת פרויקט "תמר", באופן שיבטיח לישראל עצמאות אנרגטית מוחלטת וניצול של חלון ההזדמנות הגיאו-פוליטי ליצוא גז למדינות השכנות".

"תגליות הגז הן מנוע צמיחה עתידי של המשק הישראלי ויובילו להכנסות של מאות מיליארדי שקלים לאזרחי המדינה, לפיתוח התעשייה הישראלית וליצירת אלפי מקומות עבודה חדשים. מדינת ישראל איבדה שנים יקרות בגלל עיכובים פוליטיים ורגולטוריים, אך היום הכנסת הכריעה חד משמעית שיש לפעול לאלתר לפיתוח המאגרים. אסור לבזבז זמן על עיכובים פוליטיים נוספים, יש לסיים את ההליכים הנדרשים ולצאת לדרך חדשה", נמסר מהשותפויות.

מחברת נובל אנרג'י נמסר כי "אישור המתווה היום על-ידי הכנסת הינו צעד חשוב בדרך לאישורו הסופי. אנחנו קוראים לממשלת ישראל ליישם את המתווה במהירות האפשרית כדי שנוכל להתקדם עם פיתוח לוויתן והרחבת תמר. לאחר אישורו הסופי של המתווה נוכל לקדם ולהביא לידי סגירה את חוזי היצוא הנדרשים, לבנות מחדש את צוותי העבודה של הפרויקט לסגור את חוזי הביצוע הנדרשים עם ספקים כולל ספקים מקומיים ולגייס את המימון החיצוני הנדרש. כל אלו יוכלו להביא להחלטת השקעה סופית בפרויקט לוויתן".