תערוכת הרכב בפרנקפורט היא אחת התערוכות החשובות ביותר והיא זו שגם נועלת את התערוכות השנתיות באירופה. הנה סקירה של כמה מהדגמים הבולטים שיוצגו בתערוכה. נפתח עם ביאמדבליו, אחת מבעלות הבית מגרמניה שתציג את סדרה 7 החדשה שתגיע אלינו עוד כמה שבועות.

מרצדס תציג בין השאר בתערוכה את דגם ה-A קלאס שעבר מתיחת פנים משמעותית. דגם נוסף של מרצדס הוא ה-C קלאס קופה החדש שימכר רק ב-2017. מכונית נוספת של מרצדס היא ה-S קלאס קבריולט שלמעשה היא המכונית הפתוחה הראשונה עם ארבעה מושבים שמיוצרת במרצדס אחרי 45 שנים.

אאודי תציג את אחד הדגמים החשובים ביותר שלה, אאודי A4 החדשה. יצרנית המכוניות הגרמנית אופל תציג את האופל אסטרה החדשה שנושאת את הבשורה של אופל לשנים הבאות בכמה תחומים.

אחד הדגמים המעניינים שיוצגו בפרנקפורט הוא הפיק אפ החדש של רנו שנקרא רנו אלסקאן קונספט. סיטרואן תציג בתערוכה את הקקטוס אם, דגם הקונספט הפתוח שלה על בסיס הסיטרואן סי 4 קקטוס.

ליצרניות מהמזרח הרחוק תהיה הזדמנות חשובה להציג את הדגמים החדשים שלהם ואנחנו נזכיר את חלקם, אלה שחשובים גם לשוק הישראלי כמו למשל הקיה ספוטאז בדור החדש, דגם שעבר עיצוב מחודש ומעניין האם הוא יתומחר כאן בהתאם וימשיך לככב ברשימת המכירות בישראל?

עוד יציגו: לקסוס, ניסאן, טיוטה, סוזוקי.

צפו הסקירה המלאה...