ג'נרל אלקטריק השיקה תוכנית האצה בישראל

האקסלרטור המקומי מתמקד בתחומי הענן והביג דאטה, בדגש על תחום האינטרנט התעשייתי

סטארט-אפ / צילום: שאטרסטוק
סטארט-אפ / צילום: שאטרסטוק

תאגידי הענק ממשיכים לגלות עניין בישראל: חברת ג'נרל אלקטריק (GE) הודיעה היום (ג') כי היא מפעילה אקסלרטור (מאיץ) מקומי. האקסלרטור מתמקד בתחומי הענן והביג דאטה, בדגש על תחום האינטרנט התעשייתי. ג'נרל אלקטריק היא תאגיד הפעיל במגוון רחב של תחומים ונסחר לפי שווי שוק של כ-245 מיליארד דולר.

המחזור הראשון של האקסלרטור יצא לדרך בחודש יולי, והשתתפו בו 4 חברות תוכנה. המחזור הבא ייצא לדרך בדצמבר ועדיין ניתן להירשם אליו. הראל קודש סגן נשיא וטכנולוג ראשי של חטיבת התוכנה בחברה אמר כי "באמצעות התוכנית אנו מעצימים את יכולתן של חברות לפתח פתרונות חדשניים שיקדמו את תחום האינטרנט התעשייתי, וכן מספקים להן ערוץ דיגיטלי לשוק הרלוונטי להן. יצירת אקו-סיסטם של חברות תוכנה תסייע לנו לקדם את האינטרנט התעשייתי".

ינון דולב, שמנהל את האקסלרטור הוסיף כי "כבר בחודש הראשון לפעילות ראינו שיתוף פעולה רב בין החברות לחטיבות השונות ב-GE, לרבות חלופת רעיונות, ידע וניסיון לקידום האינטרנט התעשייתי. עבור סטארט-אפים רבים גישה ללקוחות ויצירת הזדמנויות שיווקיות מהווים אתגרים גדולים ותוכנית ההאצה נועדה לפתוח עבורם דלתות אלה".

נציין כי ג'נרל אלקטריק פעילה בישראל גם באמצעות זרוע ההון סיכון התאגידית שלה - GE Ventures. הקרן השקיעה בין השאר בחברת בטר פלייס ובחברת האנרגיה SolarEdge .