9,000,000 - הפרסומת האהובה; ביטוח ישיר - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: מספר הפרסומות ותקציביהן נמוך מבדרך כלל, ככל הנראה בשל סיום תקופת החגים

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע, זו הפעם השישית ברציפות, הפרסומת של חברת הביטוח תשעה מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן, בדמותה כמזכירתו של סוכן הביטוח שוקה, כשהיא נמצאת בפסטיבל ומנסה לשכנע היפים לא לעזוב את שוקה. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 23.2%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של חברת הביטוח ביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי (שהצליח להכניס לדירוג השבוע שלוש פרסומות, כמו גם משרד אדלר-חומסקי). בפרסומת נראות היונים המזוהות עם המותג כשהן בכלוב בגן חיות, ומנסות לשכנע אימא של ילד קטן לעשות ביטוח. שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.8%.

קמפיין הפרסומות של קפה נמס עלית, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על 982 אלף דולר - כך לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע, כי מספר הפרסומות ותקציביהן נמוך מבדרך כלל; זאת, ככל הנראה בשל סיום תקופת החגים המאופיינת בשיעורי צריכה גבוהים במיוחד.

השקעה שבועית

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע נמוך משמעותית ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 473 (לעומת 641 בתקופה הקודמת). גם סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך משמעותית (כמעט חצי) מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-28.8 מיליון דולר (לעומת כ-51.4 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

קמפיין 9 מיליון
 קמפיין 9 מיליון