הדגם החדש של מטוס החלומות ("דרימליינר"), בואינג 787-9, שנחשב למטוס הטוב והמתקדם בעולם, נחת לראשונה בהאנגר של בריטיש איירווייס בשדה התעופה הית'רו שבלונדון. חברת התעופה חגגה את המאורע בסרטון ייחודי המספק הצצה נדירה לתהליך ההרכבה הארוך והמתוחכם של מטוסים בכלל, ומטוס הדרימליינר החדש בפרט. הסרטון מציג את תהליך ההרכבה במלואו, החל מהשלבים הראשונים של ריכוז החלקים, דרך הרכבת המנוע ופנים המטוס ועד הצביעה (ולבסוף כמובן ההמראה), בהילוך מהיר.

מרגע הנחיתה בשדה התעופה, נכנס המטוס לתכנית "כניסה לתפקיד" המכינה אותו לשירות מלא בחברה. בימים אלה המטוס מבצע טיסות טרום בכורה לקראת הטיסה הראשונה שלו לדלהי, המתוכננת להמריא ב-25 באוקטובר.

מטוסי הבואינג 787 "דרימליינר" הם המטוסים המתקדמים ביותר בעולם מבחינה טכנולוגית. מערכת הדחיסה החדשנית שומרת על הלחות בחלל המטוס, ומורידה דרמטית את תחושת היובש. התנאים המשופרים בתא הנוסעים מפחיתים משמעותית את העייפות המתלווה לטיסות ארוכות ואת תופעת הג'ט לג. בנוסף, טכנולוגיית הטיסה החדשנית מצמצמת את תנודות המטוס בתנאי מזג אוויר קשים ומספקת נוחות מרבית לנוסעים. גם עיצוב הפנים של המטוס שונה לחלוטין מכל מה שראיתם עד עכשיו - חלונות מוגדלים בכ-65% בהשוואה למטוסים סטנדרטיים, מערכת תאורה חכמה ומרגיעה ומעברים רחבים יותר.

בחודש מאי האחרון, הודיעה בריטיש איירווייס כי היא תפעיל את מטוס ה"דרימליינר" בקו לישראל החל מהחורף הקרוב. המטוס החדש צפוי להמריא מתל אביב לראשונה ב-26 באוקטובר 2015.