הפרה נוספת לאסי עזר על מסחור התוכנית ברדיו ת"א

ב-15 באוקטובר שודרה תוכנית הבוקר של אסי עזר ודפנה לוסטיג מדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון בנתב"ג, שהוזכר והומלץ ■ רדיו ת"א: "את תשובתנו ניתן לרשות השנייה"

רדיו תל-אביב 102FM מסתכן בקנסות מהרשות השנייה, לאחר שבפעם השלישית בחודשים האחרונים החל מולו הליך הפרה, לכאורה על שידור אסור ממתחם מסחרי. בשבוע שעבר, ב-15 באוקטובר, שודרה תוכנית הבוקר של אסי עזר ודפנה לוסטיג מדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון בנמל התעופה בן-גוריון.

בקרי הרשות השנייה מצאו כי במשך השידור הזכירו המגשים מספר פעמים את החנות, ואף צירפו המלצה להיכנס לאתר הדיוטי פרי טרם הטיסה לחו"ל.

"עכשיו אנחנו עם דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון החדש בסטנדרטים בינלאומיים. אתם תמצאו בו מותגים שאין בארץ", נאמר בתוכנית. "בטיסה הבאה שלכם לחו"ל, כשתעברו בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון החדש, תיהנו ממותגים מיוחדים וגם ממחירים מיוחדים אותם תוכלו לבדוק מראש באתר הדיוטי פרי ולהכין את רשימת השופינג שלכם".

ברשות השנייה מצאו כי השידור מהווה הפרה של חוק וכללי הרשות השנייה בדבר איסור הטעיה, איסור פרסומת במשדרים ומניעת השפעה של שיקולים מסחריים על שיקולים מערכתיים.

הפרה זאת מתווספת לשתי הפרות לכאורה קודמות נגד התחנה, על שני ימי שידורים במהלך חודש יולי השנה, שבמסגרתם שידרו עזר ולוסטיג את תוכניתם מתצוגת האופנה של חברת רנואר וכן מהמדעטק בחיפה. בשני המקרים הרעיפו המגישים מחמאות על המקום ממנו שידרו, במה שנתפס כפרסומת בזמן שאמור להיות זמן תוכן.

ברשות השנייה אישרו את הדברים.

מרדיו תל-אביב נמסר: "את תשובתנו ניתן לרשות השנייה".