ג'פריס: "שווי פרוטליקס צריך להיות יותר מכפול"

פרוטליקס תיפגש בנובמבר עם נציגי רשות המזון והתרופות של ארה"ב (FDA) לדון בשלב III של הניסויים הקליניים, שיחל בתחילת השנה הבאה

שווי השוק של פרוטליקס  צריך להיות יותר מכפול מהשווי הנוכחי שלה, כך סבורים בבנק ההשקעות Jefferies. האנליסט פיטר וולפורד ממליץ על המניה בהמלצת "קנייה" ונוקב במחיר יעד של 2.3 דולר - לעומת מחיר הנעילה אתמול בניו יורק, 98 סנט. למרות הפרמיה הגבוהה, מדובר על מחיר שבו נסחרה מניית פרוטליקס בינואר האחרון. שווי השוק של פרוטליקס בניו יורק ובת"א הוא 92 מיליון דולר.

פרוטליקס, המפתחת תרופות בתוך תאי צמח, עדכנה אתמול על תוצאות חיוביות נוספות בניסוי הקליני שלב I/II בתרופה שהיא מפתחת לטיפול במחלת פברי, PRX-102, במינון 0.2 מ"ג. "אנחנו ממשיכים לראות תוצאות מצוינות ב-PRX-102 ומרוצים מאוד ממה שאנחנו רואים במינון הנמוך", אמר משה מנור, נשיא ומנכ"ל פרוטליקס.

פרוטליקס תיפגש בנובמבר עם נציגי רשות המזון והתרופות של ארה"ב (FDA) לדון בשלב III של הניסויים הקליניים, שיחל בתחילת השנה הבאה.

בשבוע שעבר פרוטליקס הודיעה על מכירת חלקה במיזם המשותף עם חברת פייזר, בנוגע לתרופה לטיפול בגושה, לידי פייזר ב-36 מיליון דולר. במקביל פייזר תשקיע 10 מיליון דולר בפרוטליקס. לפי כלכלני ג'פריס, המהלך הוא "הזרמת הון נדרשת במיוחד" שיאפשר לחברה להעביר את הפוקוס לשאר התרופות שהיא מפתחת.