הלחץ של לברון השתלם: תומפסון יחתום בקליבלנד עבור 82 מיליון דולר

הפאוור פורוורד סיכם על חוזה חדש בקבוצת ה-NBA אותה מאמן דייויד בלאט לחמש שנים ■ שכר השחקנים בקליבלנד ימריא השנה לשיא כל הזמנים של הקבוצה - 115 מיליון דולר

תריסטן תומפסון קליבלנד קאבלירס / צילום: רויטרס
תריסטן תומפסון קליבלנד קאבלירס / צילום: רויטרס

סאגה ארוכה שנמשכה מתום העונה שעברה הגיעה לסיומה: תריסטן תומפסון יחתום על חוזה חדש ומשודרג בקליבלנד קאבלירס, שיבטיח לו 82 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות.

תומפסון, פאוור פורוורד, הפך לשחקן חופשי בתום העונה החולפת (פרי-אייג'נט) וניהל מו"מ ממושך עם קליבלנד על הארכת חוזה. מי שהפעיל לחץ גדול על ראשי הקבוצה היה לברון ג'יימס, שדרש מספר פעמים להעניק לתומפסון חוזה חדש.

תומפסון, יליד טורונטו שנבחר במקום הרביעי בדראפט 2011 על-ידי קליבלנד, סיים את העונה הסדירה 2014/15 עם ממוצעים של 8.5 נקודות ו-8 ריב' (בפלייאוף 9.6 נק' ו-10.8 ריב'). 

תומפסון סיים חוזה רוקי בן ארבע שנים בקליבלנד, במהלכן הרוויח בסך הכל 16.93 מיליון דולר. כאמור, לפי החוזה החדש הוא צפוי להרוויח בממוצע 16.4 מיליון דולר לעונה. 

ביחד עם תומפסון, תעמיד קבוצתו של דייויד בלאט בעונה הקרובה את שכר השחקנים הגבוה ביותר בליגה והגבוה אי-פעם בתולדות הקבוצה - כ-115 מיליון דולר. יש לציין כי ביחד עם קנסות על חצייה של תקרת השכר, צפוי שכר השחקנים של סגנית אלופת ה-NBA להתקרב ל-200 מיליון דולר.