נדחתה תביעתו של מנכ"ל איקיוטק נגד גיא לרר וערוץ 10

בן אופק הגיש בשנה שעברה את אחת התביעות הגדולות ביותר שהוגשו אי-פעם נגד ערוץ 10 - בסך 3 מיליון שקל, בטענה כי מגיש "צינור לילה" יצא נגדו ל"מסע הכפשות אישיות פוגעניות"

גיא לרר / צילום: תמר מצפי
גיא לרר / צילום: תמר מצפי

בית המשפט המחוזי בתל-אביב דחה את תביעתו של בן אופק נגד גיא לרר וערוץ 10. בחודש שעבר, לאחר שאופק לא הפקיד ערבות בבית המשפט בטענה כי אין ברשותו כסף נזיל, החליט בית המשפט שלא לקבל את בקשתו לרשום הערה על דירתו ולדחות את התביעה כליל.

אופק, העומד בראש חברת איקיוטק, הגיש בשנה שעברה את אחת התביעות הגדולות ביותר שהוגשו אי-פעם נגד ערוץ 10 - בסך 3 מיליון שקל, בטענה כי לרר, מגיש התוכנית "צינור לילה", יצא נגדו ל"מסע הכפשות אישיות פוגעניות".

התביעה הוגשה אחרי שבוע שידורים מיוחד שהוביל לרר סביב פעילותה של איקיוטק, לאחר שבמשך שנה וחצי שלחה לכ-100 אלף ישראלים דרישות תשלום בגין שירותים שכביכול צרכו, אך רבים מהם טוענים כי מעולם לא התקשרו עם החברות שאיקיוטק הפעילה, ובהן גם חברת ליהוק שחקנים. אופק אף נחקר במשטרה בחשד להונאה, זיוף ומירמה, ושוחרר בערבות. את התחקיר בנושא הוביל אורי אבן.

בעקבות החלטת בית המשפט מסר לרר בתגובה כי "מדובר בהקלה אדירה. למרות שהתביעה הייתה מופרכת לגמרי, אני לא מכחיש שהיא העיקה והדירה שינה מעיניי לאור הסכום הגבוה. אני מרגיש שבית המשפט העביר מסר לא רק במקרה הזה אלא בכלל נגד תביעות השתקה שנפוצות מאוד לאחרונה, תביעות שמטרתן לייצר תקשורת מסורסת ומפוחדת. אני רק מקווה שהצדק ייעשה עם כל נפגעי פרשת איקיוטק. מבחינתנו העניין תם ונשלם".