וינשטיין על רגב: "אמירה מעניינת שדורשת חשיבה מעמיקה"

היועמ"ש הגיב לראשונה בגל"צ על הקלטות של שרת התרבות שבהן נשמעה מכנה אותו "זבל" ואת אנשי משרדו "חראות" ■ אתמול ניסו רגב ויועץ התקשורת שלה למזער נזקים

יהודה וינשטיין / צילום: איל יצהר
יהודה וינשטיין / צילום: איל יצהר

היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, הגיב אמש (ה') לראשונה על ההקלטות של שרת התרבות מירי רגב, בהן היא מכנה אותו "זבל" ומותחת ביקורת על אנשי משרדו בכינוי "חראות": "זאת אמירה מאוד מעניינת שדורשת חשיבה מעמיקה", אמר וינשטיין לגלצ.

מוקדם יותר אתמול הודיע מבקר המדינה יוסף שפירא כי יבדוק את התלונות שהגיעו אליו בנוגע למינויים בעייתיים לכאורה של השרה רגב שנחשפו באותה פרשה. "הגיעו למשרדי חומרים ותלונות לפני כלמעלה משבוע, חלק הצלחנו כבר לעבד ולהחליט אם לבדוק או לא לבדוק", אמר המבקר, "חומרים נוספים הגיעו וגם תלונות חדשות שבמהלך השבוע הזה נבחן אותם, ונראה אם יש מקום גם לגביהם לפתוח לבדיקה".

אתמול ניסו השרה רגב ויועץ התקשורת שלה למזער נזקים מהדברים החמורים שהיא הוקלטה כאומרת. רגב כתבה בפייסבוק שלה, כי "כולנו בני אדם, כולנו ברגע של כעס אומרים דברים קשים לקרובים לנו, ומותר לנו. אני לא גאה בזה, אבל זה קורה. לא שמעתי את ההקלטה, ואינני זוכרת שאמרתי אמירה זו. אם אכן הדברים נאמרו, הם נאמרו בעידנא דריתחא, ואין באמירה זו, אם אכן נאמרה, לשקף את עמדתי ואת תחושותיי כלפי היועץ, אותו אני מעריכה, מכבדת ומוקירה. התקשרתי אליו והתנצלתי בפניו על אמירה זו, אם אכן נאמרה".

יועץ התקשורת של השרה אמר בראיון לגל"צ: "היא לא חושבת שהיועץ המשפטי זבל...זה כמעט כמו בדיחה גסה".