בלקסטון קונה את רשת התכשיטים של ארבוב בכ-150 מיליון דולר

קרן ההשקעות האמריקאית רוכשת את רשת דיימונדס דירקט (Diamonds Direct) ■ בבלקסטון ציינו בדיווח אודות הרכישה כי הרשת צמחה בשנים האחרונות, וכיום היא מפעילה 7 סניפים ברחבי ארה"ב 

ליטוש יהלומים / צילום: איל יצהר
ליטוש יהלומים / צילום: איל יצהר

קרן ההשקעות האמריקאית בלקסטון דיווחה אתמול (ב') על רכישת רשת התכשיטים דיימונדס דירקט (Diamonds Direct), אותה ייסד הישראלי אלון ארבוב. סכום הרכישה לא נמסר, אולם לפי פרסומים שונים הוא נע סביב ה-150 מיליון דולר.

בבלקסטון ציינו בדיווח אודות הרכישה כי הרשת צמחה בשנים האחרונות, וכיום היא מפעילה 7 סניפים ברחבי ארה"ב. תחילת פעילותה של דיימונדס דירקט בארה"ב הייתה בשנת 1995, אז פתח ארבוב חנות בעיר שארלוט, שם ממוקם כיום מטה הרשת.

בבלקסטון ציינו כי הקרן נרגשת לעבוד בשיתוף-פעולה עם הנהלת החברה הנרכשת במטרה לסייע בצמיחתה בהמשך. איתי ברגר,

מנכ"ל הרשת הנרכשת, מסר כי "זהו יום מרגש לדיימונדס דירקט", וכי העסקה "תאפשר לחברה להמשיך לספק את השירותים הייחודיים שלה במחירים ללא תחרות".

ארבוב הוא בעל השליטה בקבוצת ארבוב, מהבולטות בישראל למסחר ביהלומים. בשנה שעברה הוא הגיש תביעה לבית המשפט המחוזי בתל-אביב כנגד אנשי העסקים אבשלום נוריאל ועופר הירשזון, בטענה כי נפל קורבן למסכת סחיטה ואיומים.

ענקית ההשקעות בלקסטון (Blackstone) נסחרת בבורסת ניו-יורק, ושווי השוק שלה הוא 19.5 מיליארד דולר. בלקסטון עוסקת הן בייעוץ פיננסי והן בניהול נכסים (פרייבט אקוויטי, נדל"ן, קרנות גידור, אשראי ועוד) בהיקף נוכחי של כ-330 מיליארד דולר.