סטרימר חדש: לשתף סרטים וסדרות עם חברים בכל מקום

הכירו את ה-CAST - סטרימר שמזרים לטלוויזיה שלכם ולטלוויזיות של כל מי שתבחרו סרטים, סדרות ואפילו משחקים - והכול בלחיצת כפתור

נניח שהורדתם סרט ביו-טיוב, או שחבר אחר שלכם צופה בסרט בנטפליקס ורוצה לשתף גם אתכם בצפייה. סטרימר חדש בשם קאסט (CAST) בא לתת פתרון בדיוק לסוגייה הבידורית הזאת.

מדובר בסטרימר שמצויד באפליקציה שמזרימה את התוכן היישר מהסמארטפון או מהטאבלט למכשיר של החברים שלכם, ולא רק וידאו אלא גם משחקים.

ניתן לבחור עד 6 משתתפים על-ידי גרירת התמונה שלהם לאייקון השיתוף. החברים יקבלו את ההזמנה למכשיר שלהם וכך תוכלו לא רק לצפות בווידאו יחד אלא גם לשתף אחד את השני בחוויות דרך האפליקציה.

אגב, אם יש לכם כרומקאסט, תוכלו לרכוש רק את הערכה הבסיסית של CAST, שתעלה לכם 440 שקל כולל משלוח לישראל; אם אין לכם כרומקאסט או סטרימר תואם, תיאלצו לרכוש את הערכה המלאה, שכוללת גם סטיק תואם כרומקאסט, אותו יש לחבר למסך הטלוויזיה ומצלמת WiFi. ערכה כזאת תעלה לכם כבר 830 שקל, כולל משלוח לישראל.

מה שכן, לא כל החבורה צריכה לרכוש את ה-CAST, אלא רק מי שרוצה להזרים את הסרטים או מי שרוצה לצפות בהם על גבי מסך טלוויזיה. מי שרוצה רק לצפות בתכנים על גבי הסמארטפון או הטאבלט שלו - לא צריך לרכוש את הסטרימר, והוא ייהנה מהפיד כמו כולם.

במסגרת קמפיין הקיקסטארטר של החברה, היא הציבה יעד גיוס של 50 אלף דולר, אולם הספיקה לגייס כבר יותר מ-108 אלף דולר, כשלפניה עוד 47 ימים לגיוס.