ערוץ הספורט ישדר את מכבי ת"א והפועל ירושלים ביורוקאפ

בערוץ מתכננים ערבי שידור ארוכים שיכללו משחקים של שתי הישראליות בזו אחר זו

דונטה סמית מול טיילור רוצ'סטי, מכבי ת"א נגד הפועל ירושלים, ליגת העל בכדורסל / צלם: מינהלת הליגה
דונטה סמית מול טיילור רוצ'סטי, מכבי ת"א נגד הפועל ירושלים, ליגת העל בכדורסל / צלם: מינהלת הליגה

המשך עונת הכדורסל האירופית של מכבי תל-אביב והפועל ירושלים ביורוקאפ יועבר ישירות בערוץ הספורט, זאת לאחר שהערוץ רכש את משחקיהן של שתי הנציגות הישראליות עד תום העונה.

בעקבות ההדחה של מכבי תל-אביב מהיורוליג והעובדה שמשחקי היורוקאפ מתקיימים בימי רביעי, הכוונה של הערוץ היא למתג את ימי רביעי כערבי כדורסל. בערוץ מתכננים ערבי שידור ארוכים, בשיטת "דאבל האדר" - בחלק מהמשחקים הערב ייפתח עם משחקי מכבי תל-אביב, ויסתיים עם משחקי הפועל ירושלים, ובחלק מהימים ההיפך.

בערוץ יבנו ערב שידורים שבו יטלו חלק השדרים ניב רסקין וגיל ברק, ולצדם הפרשנים פיני גרשון וארז אדלשטיין. המשחקים ישודרו במקביל גם בספורט 5 HD.

בכך למעשה נפרדת מכבי תל-אביב בשלב זה מערוץ 10, ששידר את משחקי הקבוצה בשלב הבתים הראשון של היורוליג.

יש לציין כי למכבי תל-אביב יש את הזכות למכור את משחקיה בשלבים המתקדמים של היורוקאפ, באם תעפיל, לערוצי ברודקאסט.

כזכור, הפועל ירושלים ומכבי תל-אביב מתמודדות בשלב 32 האחרונות של היורוקאפ. ירושלים, שתשחק בבית 8 ביחד עם סראטוב (רוסיה), גראן קנאריה (ספרד) ושטרסבורג (צרפת), העפילה אליו אחרי שסיימה את הבית המוקדם שלה במקום הרביעי. מכבי תל-אביב תשחק בבית 13, שכולל את ניז'ני נובגורוד (רוסיה), אולימפיה לובליאנה (סלובניה) וקאזאן (רוסיה).

שתי הישראליות יפתחו את הופעותיהן ב-6 בינואר. בכל בית משובצות 4 קבוצות, כאשר שתי הראשונות בכל בית יעפילו לשלב שמינית הגמר; מכן והלאה ייערכו כל השלבים בשיטת בית-חוץ (בדומה לליגת האלופות של הכדורגל). הגמר, שגם הוא ייערך במפגש כפול בית-חוץ, יתקיים בתאריכים 22 ו-27 באפריל.