דני אליקים עונה לתביעת y&r: "הפר באופן בוטה את ההסכמים"

טוען כי הוא הנפגע העיקרי מהחיבור שהיה בין משרדו ל-y&r

הקרב המשפטי בין דני אליקים למשרד הפרסום y&r ישראל נמשך: לאחר הגשת הבקשה לצו מניעה נגד אליקים, והתביעה שהגיש נגדו משרד הפרסום על סך 3 מיליון שקל, הגיש אתמול (א') אליקים את תגובתו לבקשת צו המניעה, בה הוא טוען כי הוא הנפגע העיקרי מהחיבור שהיה בין משרדו ל-y&r.

בתגובה, שהוגשה באמצעות משרד עורכי הדין לוין קהת שמיר כוחן, נטען כי בקשת צו המניעה הוגשה בחוסר תום-לב משווע, תוך התנהגות כוחנית, דורסנית וכוזבת של משרד הפרסום y&r.

לטענת אליקים, משרד הפרסום מנסה במהלך זה להסתיר את העובדה שהם ניסו להיחלץ מן המשבר החמור שפוקד אותם כתוצאה מנטישה המונית של לקוחותיהם שאינה פוסקת, על חשבון אליקים.

בתגובה נטען כי רק לפני מספר חודשים הפסיקה חברת דלק את עבודתה עם משרד הפרסום y&r, וכי למעשה במהלך החודשים האחרונים עיקר הנוכחות של משרד הפרסום y&r במדיה נבעה מלקוחות אליקים, כגון סטארקיסט, בי קיור לייזר, "מעריב" ו"ג'רוזלם פוסט", כשהם חותמים את שמם על עבודות שלא הם יצרו על-מנת להציג מצג של חברה חיה ונושמת, כאשר למעשה היא בתהליך של נסיגה מתמשכת.

עוד נטען כי y&r הפרו באופן יסודי ובוטה את כל ההסכמים עליהם חתמו עם אליקים וגרמו לאליקים ולקוחותיו נזקים עצומים ופגיעה במוניטין, ותוך שהם גורמים ללקוחות שלא היו כלכליים עבורם לעזוב את המשרד ואת הפעילות המשותפת.

לטענת אליקים, רק בשנת 2015 שולשלו לכיסו של משרד הפרסום y&r מעל למיליון שקל במטרה לאפשר להם לשרוד על חשבון אליקים, כאשר עד לרגע זה מנהלי המשרד ממשיכים להסתיר את סך ההכנסות שקיבלו מלקוחות אליקים.

מ-y&r נמסר בתגובה: "לדבריו של אליקים אין כל אחיזה במציאות, והם נובעים מהמשך ניסיונותיו להתחמק מתשלום חובות ולהיחלץ מפשיטת-רגל".