מחיר למשתכן: 104 יח"ד ברעננה; 20% מהדירות - לתושבי העיר

מדובר במכרז לבניית 104 יחידות דיור בשכונת נווה זמר בחלקה הצפוני של העיר ■ המכרז מחולק לשלושה מתחמים שונים לבניית 23, 62 ו-19 יחידות דיור בכל אחד

בנייה / צילום: איל יצהר
בנייה / צילום: איל יצהר

משרד האוצר ורשות מקרקעי ישראל (רמ"י) פרסמו היום (ד') מכרז מחיר למשתכן נוסף באיזור הביקוש, הפעם בעיר רעננה. מדובר במכרז לבניית 104 יחידות דיור בשכונת נווה זמר בחלקה הצפוני של העיר. המכרז מחולק לשלושה מתחמים שונים לבניית 23, 62 ו-19 יחידות דיור בכל אחד. 20% מהדירות בפרויקט יהיו מיועדות לתושבי העיר רעננה.

נזכיר כי נווה זמר היא שכונה חדשה שנבנית בצפון העיר לאחר שנים שבעיר לא הייתה בנייה חדשה. נווה זמר עתידה לכלול למעלה מ-3,400 יחידות דיור סך הכל ומחירי הדירות בשכונה החדשה מתחילים בלמעלה מ-2 מיליון שקלים כך שמחירי הדירות המוזלות במסגרת מחיר למשתכן בשכונה לא צפויים להיות נמוכים כמו במקומות אחרים בהם נסגרו מכרזים עד כה. מחיר המקסימום למכרז כמו גם חוברת המכרז טרם פורסמו לכן לא ניתן לדעת עדיין בכמה העריך השמאי הממשלתי את המחיר המקסימלי ומה עתיד להיות המחיר למ"ר עליו יתחרו היזמים והקבלנים. המכרז עתיד להיסגר להגשת הצעות ב=14 במארס 2016.

מעיריית רעננה נמסר היום כי "הקצאת היחידות דווקא בשכונת "נווה זמר", שנחשבת לשכונה בסטנדרט גבוה במיוחד, מהווה חלק מגישה תכנונית לפיה יש לבנות תמהיל דירות מגוון בכל שכונה המתאים לאוכלוסיות שונות ולטווח גילאים רחב".

סגן ומ"מ ראש עיריית רעננה, איתן גינזבורג, יו"ר ועדת תכנון ובנייה אמר היום: "צעירי העיר הם בראש מעייננו וברצוננו להשאירם בעיר. אני שמח כי צעירי רעננה וישראל יזכו לרכוש דירות ברעננה במחירים מופחתים. אין ספק כי השילוב בין איזור ההייטק של העיר, "קריית אתגרים", לאוכלוסיה הצעירה שתגיע לשכונת נווה זמר, יהיה שילוב שיקח את העיר קדימה לשיאים חדשים. שיווק הדירות, כאשר חלקן מיועדות לבני ובנות העיר בלבד, הוא בשורה לתושבי העיר ובמיוחד לצעירים ולמשפחות צעירות".