רונית גנון-עמית מונתה לתפקיד המשנה למנכ"ל רשת

גנון-עמית הצטרפה לזכיינית ערוץ 2 לפני כשנה ועסקה בניהול פרויקטים אסטרטגיים ובפיתוח חזונה של הזכיינית לשנים הבאות ■ לאחרונה פרש מרשת המשנה למנכ"ל הוותיק אילן טוביהו

זכיינית ערוץ 2 רשת הודיעה היום (ד') על מינויה של רונית גנון-עמית לתפקיד המשנה למנכ"ל. גנון-עמית הצטרפה לרשת לפני כשנה ועסקה בניהול פרויקטים אסטרטגיים ובפיתוח חזונה של הזכיינית לשנים הבאות. 

בעבר שימשה גנון-עמית כסמנכ"ל חטיבת הלקוחות של חברת הלוויין yes, כמשנה למנכ"ל נטוויז'ן וכמנכ"לית חברת הזנק בתחום הסלולר. היא בוגרת החוג למתמטיקה באוניברסיטת תל-אביב ובעלת תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת ג'ורג'יה טק שבארה"ב. 

מנכ"ל רשת, אבי צבי, מסר כי "רונית היא תוספת משמעותית ליכולות הניהוליות הקיימות ברשת. אין לי ספק שהניסיון הרב שרונית צברה במהלך השנים בתחומי הטלוויזיה והתקשורת יוסיפו נפח משמעותי לתהליכים הן קצרי-הטווח והן ארוכי-הטווח אליהם רשת מתכוננת".

לאחרונה מונה דובב גולדשטיין לסמנכ"ל הדיגיטל של הזכיינית. מרשת נמסר כי זאת כחלק מהאסטרטגיה של החברה "להגדיל את פעילותה בעולמות מדיה נוספים ולנצל את הפוטנציאל הגלום בתכנים המובילים בטלוויזיה לטובת בניית עולמות עסקיים נוספים".

בחודש שעבר פרש מרשת המשנה למנכ"ל הוותיק אילן טוביהו.