עורך דין חשוד בהריגת צעירה בחדר במלונית בצפון ת"א

עפ"י החשד, הצעירה הושקתה במשקה המכיל סם, שגרם לאובדן הכרתה תוך זמן קצר ■ גופתה נמצאה בחדר שהשכירו השניים במלונית, המשמש מקום מפגש לזוגות ומאפשר השכרת חדרים לפי שעה

אזיקים / צילום: שאטרסטוק
אזיקים / צילום: שאטרסטוק

עורך הדין עופר רביע נעצר הלילה (ג') בחשד שהרג צעירה בת 24 במלונית בצפון תל-אביב בחודש ספטמבר.

על-פי החשד, הצעירה, קרן מלכה, הושקתה במשקה המכיל סם, שגרם לאובדן הכרתה תוך זמן קצר. גופתה נמצאה בחדר שהשכירו השניים במלונית, המשמש מקום מפגש לזוגות ומאפשר השכרת חדרים לפי שעה. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותה.

מעצרו של עו"ד רביע הוארך הבוקר ביממה בבית משפט השלום בתל-אביב.

רביע נחקר מיד לאחר האירוע בחשד לגרימת מותה של הצעירה ברשלנות, ואז נשלח ל-5 ימי מעצר-בית. בימים האחרונים הגיעו לידי המשטרה תוצאות בדיקות מעבדה בגופתה של האישה. בעקבות הבדיקות, במשטרת מרחב ירקון, בפיקודו של תת-ניצב יהודה דהן, התחזק החשד נגד עורך הדין, שנחשד כעת בעבירת הריגה.

מחקירת המקרה עלה כי רביע פגש את מלכה בטרם הגיעו השניים למלונית, הנמצאת ברחוב שבט בנימין בסמוך לאוניברסיטת תל-אביב. לדברי שוטרי מרחב ירקון, בחקירתו בספטמבר טען רביע כי מלכה שלפה את בקבוק המשקה מתיקה, אחרי שסיפרה שקיבלה אותו יום קודם לכן. לטענתו, היא מזגה מהמשקה לשתי כוסות, והשניים שתו. לאחר מכן היא התעלפה, והוא החל לחוש ברע והזעיק את מד"א, שפינה אותו לבית-החולים איכילוב בעיר במצב קל.

"אני לא יודע מה היה במשקה, ואני לא יודע מי סיפק את המשקה, הגענו לבלות בחדר", סיפר אז רביע.