דקירה בשער שכם בירושלים: בן 17 נפצע קל; נעצרו שני חשודים

הנער נפגע מדקירה בגב ברחוב סולטן סולימאן שבבירה ופונה לבית החולים הדסה הר הצופים ■ שני הדוקרים נמלטו מהזירה, ונעצרו על-ידי המשטרה

פיגוע דקירה - אילוסטרציה / צילום: רוירטס
פיגוע דקירה - אילוסטרציה / צילום: רוירטס

נער בן 17 נפצע היום (שבת) באורח קל מדקירה ברחוב סולטן סולימאן הסמוך לשער שכם. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירת האירוע החלו להעניק לצעיר, הסובל מפצע דקירה בפלג גופו העליון, טיפול רפואי. הוא פונה לבית החולים הדסה הר הצופים בעיר, כשהוא בהכרה.

על פי משטרת ירושלים, הנער נדקר על ידי שני נערים תושבי מזרח העיר בני 14 ו-15, שנמלטו מהזירה. כוחות המשטרה שהוזעקו לאזור פתחו בסריקות על מנת לאתר את הדוקרים, ושני חשודים במעורבות באירוע נעצרו. הם הועברו לחקירה במשטרת מרחב דוד. כמו כן, נמסר כי נמצאה באזור סכין, אולם טרם נקבע אם היא קשורה למקרה.

הנער נדקר לאחר שיצא עם חברו ממתחם הכותל המערבי דרך שער שכם. החשודים ניסו לדקור גם את חברו, אך לא הצליחו, והוא מיהר להימלט לתוך שער שכם ולהזעיק את כוחות המשטרה. דובר מחוז ירושלים, סגן-ניצב אסי אהרוני, מסר: "פתחנו בסריקות נרחבות לאתר ולעצור אותם. הסריקות מתמקדות סביב העיר העתיקה, ואנו מרחיבים את המעגל. אני שב וקורא לגלות ערנות, אנחנו עדיין פרושים בשטח עם הרבה מאוד כוחות. המצב הביטחוני המורכב עדיין לא הסתיים".

נתי הרון, פרמדיק מד"א שטיפל בפצוע, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו נער כבן 17 בהכרה מלאה. הוא התהלך וקיבל סיוע ראשוני מהשוטרים שהיו במקום. העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ותוך פינוי לבית החולים הענקנו לו טיפול רפואי כשמצבו מוגדר קל".

ד"ר אסנת לבציון-קורח, מנהלת בית החולים, מסרה: "הגיע נער כבן 17, פצוע עם דקירה במותן, מצבו קל. הוא עבר בדיקות ויישאר להשגחה, וככל הנראה ישוחרר מחר". היא הוסיפה: "הוא סיפר שהלכו כמה חבר'ה, והוא נדקר. לא יותר מזה".