גזית על שפטל: מורשתו אפס, סמרטוט; מגן על אנסים ורוצחים

גבי גזית השתלח בעו"ד יורם שפטל לאחר שהאחרון תקף בחריפות את רבקה מיכאלי

יורם שפטל וגבי גזית / צילום: יוסי צבקר ויוסי כהן
יורם שפטל וגבי גזית / צילום: יוסי צבקר ויוסי כהן

מגיש הרדיו גבי גזית יצא היום (א') במתקפה חריפה על עמיתו לתחנה ברדיו 103FM, עו"ד יורם שפטל. זאת לאחר ששפטל אמר על השחקנית רבקה מיכאלי, שגם משדרת איתו ברדיו 103FM, שהוא מקווה שנכדיה ייכרתו מזרע ישראל. 

גזית כתב הבוקר בפייסבוק: "זה היה האירוע המכוער והמטונף ביותר שקרה מול המיקרופון הזה, שלצערי אני צריך לחלוק אותו, לחלוק את אותו מיקרופון עם אדם שאני מתעב ושמו יורם שפטל. ביום חמישי נעשה כאן מעשה נבלה מכוער. אל המיקרופון הזה, שממנו אני משדר, נאמרו דברים איומים שלא ייאמרו על-ידי שפטל כלפי חברתי, אשה שאני מכבד ומעריץ, רבקה מיכאלי. דברים כל-כך קשים שאפילו השפטל בעצמו נאלץ לחזור בו, ואמנם עשה זאת בנימה רכה, רפה, עם טון של כאילו התנצלות, כי היה לו קשה לחזור בו.  

"יש לי הרבה מה לומר על שפטל, אבל הוא לא ראוי ליותר ממשפט אחד: האיש שמגדף ומחרף אנשים שלא מסכימים לדעתו... הוא קוריוז עלוב, והתוכנית שלו היא תוכנית קאלט שאין בה לא עומק ולא שכל.

"אומר לך רק את זה, שפטל, כי אתה לא ראוי ליותר מזה: אחרי 120, כשאתה ורבקה מיכאלי כבר לא תהיו, רבקה מיכאלי עם  מורשת התיאטרון והתרבות והסאטירה ואישיותה הענקית והלבבית - היא תישאר בליבותיהם של ילדינו ונכדינו עוד הרבה הרבה שנים.

"מה יישאר ממורשתך, שפטל? מה תרמת אתה למדינה, לתרבות, לאמנות, לספרות? אפס אחד גדול, חריץ קטן לא. אולי יזכרו את הרוצחים והאנסים שהגנת עליהם פה ושם, אבל לא יותר מזה. הסמרטוט האדום - זה מה שהשארת אחריך".