המחזור השביעי במאיץ החברות של מיקרוסופט ונצ'רס הסתיים

באקסלרטור השתתפו 13 חברות ישראליות, ש-7 מהן כבר לגייס או לקבל הצעות השקעה בסכום כולל של כ-9 מיליון דולר

המחזור השביעי של האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בישראל, הסתיים ביום חמישי האחרון ב"דמו דיי" חגיגי שנערך בפני מאות מנהלים ומשקיעים ממגזר ההיי-טק, מישראל ומרחבי העולם. באקסלרטור השתתפו 13 חברות.

ממיקרוסופט ונצ'רס נמסר כי במהלך פעילותו של האקסלרטור הנוכחי, הצליחו כבר 7 מתוך 13 החברות לגייס או לקבל הצעות השקעה בסכום כולל של כ-9 מיליון דולר. מחזור זה גם התנהל תחת המנכ"ל החדש נבות וולק, שהחליף בתפקיד את חנן לביא. שינוי נוסף שחל בפעילות, היה בחיפוש אחר חברות הנמצאות בשלבים מתקדמים יותר בפעילות (Scalerator), דהיינו - פחות דגש על פיתוח וטכנולוגיה, אלא דגש גדול יותר על הצרכים בדרך לבניית חברה יציבה.

בני יונוביץ', מנכ"ל הסטארט-אפ Arbitrip מספר: "הצטרפנו לאקסלרטור באוקטובר ובמהלך התקופה הוא כבר הוא תרם לנו המון - זה פשוט לעבוד בסביבה מפרה עם אנשים חזקים. בזכותו נוספו לנו גם לקוחות - חלקם מתוך החברות שהתמודדו וחלקם המלצות של החברים. זה ערך מוסף עצום. כמובן שפיתחנו גם את הקשרים בקהילה היזמית".

יונוביץ' סבור שעמד בדמו דיי בהצלחה: "התאמנו הרבה, ולדעתי החלק שלנו היה טוב. זה הדמו הראשון שלנו. אמנם אנחנו נפגשים עם לקוחות כל הזמן אבל אף פעם לא הייתה לנו חשיפה כזו. הדמו הועבר בשידור חי בטקראנצ', וראיתי אחר כך באנליטיקס שהו לנו הרבה מאוד צפיות. האמת היא שהתלבטתי אם בכלל להירשם. חשבתי שאנחנו מתקדמים יחסית, אבל לשמחתי החליטו הפעם לצרף חברות בשלב כמו שלנו".

המערכת של Arbitrip מבקשת לעזור לארגונים לחסוך בהוצאות הנסיעה שלהם. "אנחנו יודעים למצוא להם את המלון הטוב ביותר לנסיעה - מביאים בחשבון את מדיניות הנסיעות, ומצד שני מפעילים אלגוריתמים של המלצות, מנתחים את השוק, משכללים ומתאימים חמישה מלונות. המוצר ייחודי בכך שאחרי הזמנה עושים אופטימיזציה, כך שאם מצאנו חדר טוב יותר בפחות כסף, נוכל לעשות החלפה אוטומטית גם אחרי ההזמנה. נכון להיום אנחנו עדיין בשלב הבטא, וגייסנו סכום ראשוני מאנג'לים".