פרטנר השיקה את המותג החדש; סבן: "אני כאן כדי להישאר"

האירוע נפתח במייצג אמנותי רחב ומושקע, כשהדגש הוא על קבלת המותג החדש פרטנר, לצד היפרדות מהמותג הישן אורנג' ■ הלוגו החדש של פרטנר, שאמור היה להיחשף היום, נחשף כבר ב"גלובס" בשבוע שעבר

חיים סבן, איציק בנבנישתי, אדם צזנוף / צילום: סיון פרג
חיים סבן, איציק בנבנישתי, אדם צזנוף / צילום: סיון פרג

חברת פרטנר משיקה הבוקר (ג') את המותג החדש שלה באירוע רב-משתתפים בגני התערוכה בתל-אביב. באירוע משתתפים בכירי המשק שהגיעו להשקת המהלך הגדול של החברה, שמטרתו לחולל שינוי מהותי באופן שבו החברה פועלת. האירוע נפתח במייצג אמנותי רחב ומושקע, כאשר הדגש הוא על השינוי העתידי וקבלת המותג החדש פרטנר (Partner), לצד היפרדות מהמותג הישן אורנג'.

איציק בנבנישתי מנכ"ל פרטנר, פתח את האירוע והזכיר את הסערה הגדולה שעברה על החברה במסגרת המשבר עם פראנס טלקום, בעלת המותג אורנג'. לדבריו, "אחרי ששמנו מאחורינו את סערת הקיץ האחרון, קיימנו תהליך אסטרטגי שבסופו החלטנו להיפרד מהמותג Orange ולצאת לדרך חדשה. הדרך הזו תתבסס על הנכסים הבולטים שלנו, שהם הרשת המהירה בישראל והשירות האיכותי בישראל, ובמסגרתה נהפוך מחברת סלולר לקבוצת תקשורת דיגיטלית שנותנת מענה לעולם שבו הכול מחובר. פרטנר תמשיך להתאים את עצמה לשוק התקשורת המשתנה מבחינה צרכנית וטכנולוגית, במטרה להעניק ערך מוסף ללקוחותיה".

עוד אמר בנבנישתי כי "פרטנר שמה לעצמה למטרה להיות הגורם המקשר בין הלקוחות לעולם הדיגיטלי ולחיים המחוברים, באמצעות מכלול פתרונות שמותאמים לעידן החדש שאנו חיים בו. אנחנו רוצים להיות הכתובת הראשונה לפתרונות תקשורת כוללים בשוק הפרטי ובשוק העסקי - בשירותים, טכנולוגיות, תוכן וציוד, ביחד עם עובדי החברה, שלקחו חלק משמעותי בכל התהליך שעברנו בחודשים האחרונים ומהווים חלק מהותי בדרך החדשה של החברה".

יו"ר דירקטוריון פרטנר, אדם צ'זנוף, ציין: "אנו נרגשים להשיק את המותג החדש ולהציג את חזון החברה החדש. החברה תמשיך למנף את נכסיה הבולטים, הרשת בה השקיעה ומשקיעה לאורך שנות פעילותה, השירות האיכותי, עובדיה ולקוחותיה".

חיים סבן, הבעלים של פרטנר, נכח גם הוא באירוע ואמר כי הוא מלא גאווה לנוכח הפעילות החדשה שהושקה, והבטיח שהוא כאן כדי להישאר הרבה זמן. סבן אמר שהוא שמח שהחברה נקראת פרטנר, ושהמעבר מסמל דרך חיובית.

יובל קינן, המשנה למנכ"ל פרטנר, אמר כי לחברה יש את הביצועים המהירים ביותר ואת הפריסה הטובה ביותר בדור הרביעי. הוא השיק את הנתב החדש, ה-Partner #Home, שבאמצעותו פרטנר תספק אינטרנט מהיר לשימוש ביתי, מבוסס רשת הדור הרביעי (LTE) של פרטנר, ללא צורך בחיבור פיזי לתשתית אינטרנט או בהתקנה. הנתב מתקשר עם הרשת הסלולרית ובתוך הבית משדר wifi. לדבריו, "מדובר במוצר ראשון בסדרת מוצרים חדשניים שיושקו במסגרת היותנו קבוצת תקשורת כוללת".

פרטנר מחלקת סוכריות ללקוחות

לכבוד השקת המותג החדש הודיעה פרטנר על הטבה ללקוחותיה - תוספת קבועה של 2GB לנפח הגלישה הקיים במסגרת תוכניות ה-Unlimited. ניתן לקבל את ההטבה עד סוף החודש, באמצעות רישום באתר החברה ובעמוד הפייסבוק.

בנוסף, החברה הודיעה על הטבה להורים של תינוקות שנולדו היום (16.2.16) - פרטנר תעניק במתנה להורים אלה חבילת תקשורת כוללת, סלולרית וביתית ל-3 שנים, הכוללת תוכנית סלולר Unlimited לשיחות והודעות SMS, גלישה סלולרית בנפח 25GB ו-1,000 דקות לשיחות ליעדים בחו"ל, ובנוסף חבילת אינטרנט ביתי הכוללת ספק + תשתית במהירות של עד 100Mb.

את השקת המותג פרטנר הציגו בנבנישתי וצ'זנוף וכן עטרה ליטבק-שחם, סמנכ"לית השיווק. היא אמרה כי החיים המחוברים הם הדבר הבא שהחברה צריכה לאפשר ללקוחות שלה. "זה לא רק דיגיטל אלא חיים מחוברים בכל פלטפורמה. העיקר שהכול יהיה מחובר - להפוך את החיים זמינים מכל מקום בכל עת בכל פלטפורמה", לדבריה.

ליטבק-שחם הדגישה כי המותג החדש משרת את האסטרטגיה של החברה. "למותג יש תפקיד בבניית מערכת יחסים, ולכן הבחירה בשם ובצבעים. בחרנו לעצמנו זהות ישראלית וגלובלית - את השקת המותג ילוו דמויות ישראליות שמזוהות עם ישראל אך פועלות גם בחו"ל - בהן עברי לידר, אסף גרניט ועוד".

את הלוגו החדש של החברה כבר חשפנו ב"גלובס" בשבוע שעבר. במסגרת זו החברה נפרדת מהכתום-שחור המוכר לאחר הפרידה ממותג אורנג', ועוברת ללוגו חדש בצבעים ירוק-כחול, זאת במקביל להחלפת שם החברה מ"אורנג'" ל"פרטנר" כאמור.

לוגו פרטנר חדש
 לוגו פרטנר חדש

בנג'מין גילגן, מנהל בחברת MetaDesign, הציג את העבודה שנעשתה בפרטנר. הוא הזכיר את העבודה שעשתה החברה שעבדה עם אאודי ואיך הפך המותג למותג פרימיום. הוא ציין כי היום האזרח סובל מהצפה של מותגים ומסרים, והשאלה איך ומה גורם לצרכן לבחור מותג מסוים. הוא גם ציין כי לישראל יש תרבות של "ניתן לעשות" ושל אימוץ חדשנות מהיר.

ברקע להשקה היום, המאבק של ועד עובדי פרטנר לחתום על הסכם קיבוצי בחברה. בוועד טוענים כי ההנהלה משקיעה מיליונים במיתוג מחדש - אבל גוררת רגליים במשא-ומתן הקיבוצי עם העובדים. קרן אופק, ראשת ועד העובדים של פרטנר, אמרה היום כי "פרטנר יוצאת היום לדרך חדשה, ודווקא בשעה חשובה זו ראוי לזכור שפרטנר היא עובדים מסורים, לא פחות ממותג. אנו קוראים להנהלת החברה להראות מחויבות גם לעובדיה, ודורשים תנאי עבודה שאינם נופלים מההסכמים הקיבוציים בחברות המתחרות לנו. ועד העובדים ימשיך להאבק עד להשגת המטרה הזו תחת כל מותג, כתום או ירוק".

לקראת ההשקה היום, שבה היה אמור להיחשף לראשונה הלוגו, פרטנר ניסתה לשמור על כל המהלך בחשאיות רבה, והזמנת המדיה נעשתה תוך התחזות לחברה גיאורגית, כדי להסוות את זהותו האמתית של המזמין. השקת המותג החדש לא תעשה כמקובל בטלוויזיה, אלא באמצעות מהלך שילוט חוצות בולט שיכלול כ-3,000 שלטים בפריסה ארצית. רק בהמשך אמור לעלות קמפיין מסורתי הכולל גם טלוויזיה, רדיו ואמצעי תקשורת נוספים. על שילוט החוצות אחראי משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, ואילו על קמפיין ההמשך שיכלול גם טלוויזיה חתום משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

הפרידה מהמותג הבינלאומי הגיעה לאחר סערה תקשורתית סביב התבטאויות של סטפן רישאר, מנכ"ל פראנס טלקום המחזיקה במותג אורנג', שאמר בקיץ האחרון כי היה מוכן להפסיק את שיתוף-הפעולה עם פרטנר, כחלק משינוי מדיניות המותג של אורנג', ולעזוב מיד את ישראל אם היה יכול. כתוצאה מכך החליטו הצדדים להיפרד, ונקבע כי אורנג' העולמית תשלם לפרטנר פיצוי של כ-90 מיליון אירו.