נערכים לתחרות: yes חתמה על הסכם ראשוניות עם CBS

במסגרת ההסכם, הסדרות מבית היוצר של CBS ושל ערוץ SHOWTIME ישודרו באופן ראשוני בחברת הלוויין ■ לפי ההערכות, זכות הראשוניות לתכני הרשת האמריקאית תקפה עד לשנת 2020 בהסכם שהיקפו מיליוני דולרים

חברת yes חתמה על הסכם אסטרטגי עם רשת השידור האמריקאית CBS, במסגרתו הסדרות מבית היוצר של הרשת ושל ערוץ הבת שלה SHOWTIME ישודרו באופן ראשוני בחברת הלוויין.

הסכם דומה מחזיקה חברת הלוויין עם רשת הכבלים האמריקאית HBO, ועל-פי ההערכות בשוק, זכות הראשוניות לתכני הרשת האמריקאית תקפה עד לשנת 2020 בהסכם שהיקפו מיליוני דולרים.

מחברת הלוויין נמסר כי העסקה תכלול את כל הסדרות החדשות והעתידיות של הרשת המצליחה והנחשבת, בהן הסדרה "ביליונס", אשר פרק הבכורה שלה זכה לנתוני הצפייה הגבוהים ביותר אי-פעם ברשת SHOWTIME. כמו כן ישודרו סדרת ההמשך של "טווין פיקס" והסדרה "בריינדד" של רוברט ומישל קינג, יוצרי "האשה הטובה", גם היא של רשת CBS. תוכניות נוספות הן "אמריקן גוט'יק", "ליטמלס", ו-"My Crazy Ex-Girlfriend". 

תוכן הרכש הוא אחד הנכסים העיקריים של הפלטפורמות הרב-ערוציות בישראל, לנוכח התחרות המתגברת, תחילה עם כניסת סלקום לזירה ובאחרונה גם עם חדירה של רשת נטפליקס וציפייה לכניסה של כוחות אחרים. לצד זה מתמודדות הפלטפורמות עם השינוי ההולך והגדל בהרגלי צריכת התוכן הזר והנטייה לצרוך אותו באופן פיראטי בעזרת הורדות ברשת. ב-yes, כמו גם בחברת הכבלים הוט, יש רצון לספק את התוכן באופן הטרי האפשרי - סמוך למועד שידורו בארה"ב - על-מנת לספק ערך מוסך לצרכנים שמוצאים אותו במקומות אחרים.

בארי צ'מברליין, נשיא חטיבת המכירות CBS Studios International, מסר כי "ההסכם הזה ממשיך להדגים עד כמה נחשק וחשוב התוכן שלנו בשוק הבינלאומי. אנו שמחים לעבוד עם yes על-מנת להביא לקהל הישראלי את היצע התוכניות החדש שלנו - החל מדרמות חדשות ועד לסדרות קיימות וזוכות פרסים שלנו".

דנה שטרן, מנהלת מחלקת הערוצים, הרכש וה-VOD של yes, מסרה כי כי "אנחנו מאוד נרגשים להוות לחברות SHOWTIME ו-CBS בית בישראל. הסכם זה יאפשר ללקוחותינו ליהנות מהיצע מרשים של סדרות דרמה חדשות ומשובחות, אשר יהיו זמינות גם בשירות ה-VOD שלנו".